پیام سپاهان
پنج حادثه در اصفهان 17 مصدوم و 2 کشته برجاگذاشت
چهارشنبه 30 تير 1400 - 23:34:56
پیام سپاهان - اصفهان- وقوع سه حادثه رانندگی و 2 فقره غرق شدگی روز چهارشنبه در اصفهان در مجموع 17 مصدوم و 2 کشته داشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 11 و 13 دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور تیران به فریدن واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش‌بیمارستانی2 واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه 6 نفر شامل یک مرد، دو زن و سه کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.
داران در غرب استان اصفهان قرار دارد.
وی درباره تصادف 2 دستگاه خودروی سواری سوناتا و پژو پارس در اتوبان فرودگاه اصفهان بیان کرد: این حادثه 6 مصدوم شامل یک زن و پنج مرد داشت که پنج نفر از آن‌ها توسط سه واحد امدادی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند و یکی از مصدومان که برای انتقال یه بیمارستان رضایت نداد در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: ساعت 15 و 10 دقیقه امروز 2 پسر بچه تبعه افغانستان در زاینده‌رود حدفاصل خانه هنرمندان و پل خواجو غرق شده بودند که توسط نیروهای امدادی خارج و توسط آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.
وی اشاره کرد: ساعت 20 و 16 دقیقه چهارشنبه شب نیز در یک ویلا در چادگان یک مرد 35 ساله که غرق شده بود از آب خارج شد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شد.
چادگان در 125 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
راستین درباره واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت 20 و 4 دقیقه در کیلومتر 10 جاده خوانسار روستای ویست گفت: در این حادثه یک پسر 15 ساله و یک مرد 35 ساله جان خود را از دست دادند.
وی تصریح کرد: سه پسر 12 تا 14 ساله نیز در این سانحه رانندگی مصدوم و به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شدند.
ویست در 30 کیلومتری غربی شهرستان خوانسار در دل پیشکوه های زاگرس و مقابل زردکوه قرار دارد.
برچسب‌ها
حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان تصادفات جاده ای

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297333/پنج-حادثه-در-اصفهان-17-مصدوم-و-2-کشته-برجاگذاشت
بستن   چاپ