پیام سپاهان
بازی مرگ و زندگی در لیگ برتر/ کدام تیم از منطقه خطر فرار می کند؟
يکشنبه 27 تير 1400 - 02:13:30
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


خبرورزشی – ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از ابتدای فصل به دلایل گوناگون در منطقه خطر جدول مسابقات لیگ بوده و همچنان نگران سقوط و یا عدم سقوط خود در پایان فصل هستند. نساجی اما با آمدن ساکت الهامی به تیمی کاملا متحول شده تبدیل گشت و امتیازات فراوانی را هفته‌های گذشته کسب کرد تا امید به بقا بیشتری نسبت به دیگر تیم‌های در معرض خطر داشته باشد.
ذوب آهن اگرچه آخرین بازی خود را با پیروزی پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت اما همچنان به همراه تیم سایپا و نفت مسجدسلیمان حاشیه امنیت کمتری نسبت به نساجی دارند و همین مهم باعث شده دیدار این هفته ذوب آهن و نساجی یک بازی شش امتیازی کامل محسوب شده و دو تیم سخت به دنبال کسب حداکثر امتیازات بازی باشند تا در دو هفته پایانی مسابقات لیگ یک با تکلیف روشن‌تری پای به میدان بگذارند.
با نگاهی به دیگر بازی های هفته بیست و ششم در خواهیم یافت دیدار ذوب‌آهن و نساجی حساس ترین بازی هفته خواهد بود. چنانچه شاگردان ساکت الهامی در اصفهان موفق به شکست ذوب آهن شوند بی شک شاهد جشن بقای تیم قائمشهری در دیار زاینده رود خواهیم بود و اما در صورت کسب امتیاز ذوب آهن بی شک شاگردان مجتبی حسینی دو هفته پایانی لیگ را با انگیزه های بیشتری دنبال خواهند کرد تا موفق به نگه داشتن تیم خوب ذوب آهن در لیگ برتر شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/295128/بازی-مرگ-و-زندگی-در-لیگ-برتر--کدام-تیم-از-منطقه-خطر-فرار-می-کند؟
بستن   چاپ