پیام سپاهان
نکونام: بردن تحت هر شرایطی شیرین است
جمعه 25 تير 1400 - 01:26:29
پیام سپاهان - سرمربی فولاد گفت: لیاقت این پیروزی را داشتیم و از همه بازیکنانم تشکر ‌می‌کنم که مردانه می‌جنگند تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل سپاهان در دور یک چهارم نهایی جام حذفی ایران اظهار کرد: ابتدا به خانواده فوتبال خوزستان به دلیل درگذشت آقای فرتوت اهوازی را تسلیت می‌گویم. ما یک بازی دیگر هم مقابل سپاهان انجام داده بودیم واگر دقت می‌کردیم آن بازی را هم می‌توانستیم ببریم. امروز هم دیدید که لیاقت‌مان بیشتر از این بود و می‌توانستیم در نود دقیقه بازی را ببریم. تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد و بازی تاکتیکی بود. دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کردند و ما هم توانستیم تیم پرقدرت سپاهان را شکست دهیم.
او ادامه داد: اگر یازده نفره بودیم، می‌توانستیم بازی را در شرایط عادی ببریم و به نظر من داور مقداری سختگیری کرد و تمرکزمان را از دست دادیم. در شرایط غیر طبیعی گل خوردیم اما تیم‌مان به بازی برگشت و می‌توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه نشد و در ضربات پنالتی سپاهان را شکست دادیم. بردن سپاهان در چند سال اخیر بسیار سخت بوده و بروید ببینید چقدر این تیم همه لیگ‌ برتری‌ها را اذیت کرده است. ما توانستیم مزد برتری‌مان را بگیریم. به بازیکنانم و هوادارانی که ما را حمایت کردند تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانم فصل را برای فولاد خوب تمام کنم.
سرمربی فولاد اضافه کرد: قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا بهترینی عملکرد را داشته باشیم. آرزوی قلبی‌ام موفقیت فولاد است و اینجا واقعا توانستم تجربیات زیادی کسب کنم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کنم. دوست دارم از همه بازیکنانم تشکر کنم که مردانه می‌جنگند تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و لیاقت این پیروزی را داشتیم. بردن تحت هر شرایطی شیرین است و باز هم این پیروزی را تبریک می‌گویم.
او با بیان این‌که ما با دست خالی تا اینجا آمدیم، گفت: من در یک بازی چهار دفاع چپ را روی نیمکت داشتم و شرایط بسیار سخت بود. بازیکنان زیادی از دست دادیم و به دلیل کمبود بازیکن نمی‌توانیم رقابت کنیم. خدا را شکر در لیگ شرایط‌مان خوب است و در جام حذفی بین چهار تیم قرار گرفتیم. اگر سپاهان به مرحله بعد صعود می‌کرد می‌توانست قهرمان شود، چون واقعا خوب بازی می‌کنند اما ما توانستیم این تیم را حذف کنیم. کار بزرگی توانستیم انجام دهیم اما فکرمان به بازی بعدی لیگ است و دوست ندارم به آینده نگاه کنم. فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم و باید برای بازی بعد تمرکز داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/294409/نکونام--بردن-تحت-هر-شرایطی-شیرین-است
بستن   چاپ