پیام سپاهان
سرمربی نفت مسجدسلیمان: عملکرد تیمم مقابل ذوب آهن مشکوک بود
چهارشنبه 23 تیر 1400 - 8:45:37 AM
ایرنا
پیام سپاهان- محمود فکری پس از شکست تیمش مقابل میهمان خود ذوب‌آهن در نشست خبری بیان کرد: در نیمه اول گل‌هایی دریافت کردیم که هیچ تیم مهدکودکی هم این گل ها را نمی‌خورد و این قدر به راحتی فرصت به حریف نمی‌داد.

وی افزود: در نیمه اول همه کار کردیم که حریف برنده از بازی خارج شود در حالی که می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بابت مسایلی که در فوتبال ما هست و متاسفانه خواسته و اراده‌ای نیست که جلوی این اتفاقات را بگیرد، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: درباره نیمه اول بازی اصلا نمی‌توانم صحبت کنم ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی برگشت و خوب بازی کردیم. 

فکری گفت: در نیمه دوم خوشبختانه موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و 2 گل را جبران کردیم اگرچه می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم ولی متاسفانه زورمان به همان مسایل پشت پرده فوتبال نرسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: من نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه دهند که گل بخوریم و موقعیت به حریف بدهیم. از فوتبال پاک و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر چنین فوتبالی در کشورمان نبینیم.

فکری گفت: ما اگر در این شرایط آب و هوایی میهمان بودیم و بازیکنان‌مان به مشکل می‌خوردند شاید توجیه پذیر بود ولی ما که در این هوا شب و روز زندگی و تمرین می‌کنیم، نباید به این شکل بازی کنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن که سه شنبه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری سه بر 2 ذوب آهن به پایان رسید.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/293743/سرمربی-نفت-مسجدسلیمان--عملکرد-تیمم-مقابل-ذوب-آهن-مشکوک-بود
بستن   چاپ