پیام سپاهان
با شکست نفت به قهرمانی امیدوار شدیم/ رقابت تا هفته پایانی ادامه دارد
يکشنبه 20 تير 1400 - 09:04:37
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: رقابت بر سر قهرمانی لیگ تا هفته‌های آخر ادامه دارد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، رضا میرزایی پس از پیروزی 4 بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با این پیروزی به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شدیم.
رقابت بر سر قهرمانی لیگ تا هفته‌های آخر ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را به هواداران سپاهان که لیاقت‌شان خیلی بیشتر از اینها است هدیه کنیم.
وی افزود: هواداران سپاهان همیشه ما را شرمنده کرده‌اند که از تک تک آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم دعای خیر هواداران بدرقه راه ما باشد و بتوانیم این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.
ترکیب تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت آبادان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اعلام شدسرپرست سپاهان: اسیر جوسازی‌های پیروان رفتار مسموم نمی‌شویممصاف سپاهان و صنعت نفت آبادان؛ دوئل مرگ و زندگی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره 3 دیدار باقیمانده تیمش در لیگ امسال گفت: با تدابیری که محرم نویدکیا اندیشیده است بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم در تمام این مسابقات 3 امتیاز را کسب کرده و در پایان لیگ قهرمان شویم.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال سپاهان که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان بود با گل‌های عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده (2 گل) و سیدمحمدرضا حسینی از سد این تیم گذشت تا با 56 امتیاز همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بماند.
انتهای پیام/165/ ت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/292646/با-شکست-نفت-به-قهرمانی-امیدوار-شدیم--رقابت-تا-هفته-پایانی-ادامه-دارد
بستن   چاپ