پیام سپاهان
مردم نگران کمبود و افزایش قیمت کالا نباشند
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 20:23:35
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به ایام انتخابات گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مایحتاج مردم به میزان کافی در بازار عرضه شده‌است.
او درباره میزان توزیع این کالا‌ها بیان کرد: میزان 8هزار تن برنج، 280 تن گوشت گوساله منجمد، 50 تن مرغ منجمد و 7هزار و صد تن شکر در سطح استان توزیع شد.
او با اشاره به نوسان‌های قیمت شکر افزود: درحال حاضر قیمت شکر را کنترل کرده‌ایم که مردم می‌توانند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن را با قیمت هر کیلو، 8هزار و هفتصد تومان و در خرده‌فروشی‌ها با قیمت 12هزار و پانصد تومان خریداری کنند.
موفق بیان کرد: با توجه به مصوبه اخیر تنظیم بازار کشور، مسئولیت ساماندهی و تأمین مرغ و تخم مرغ به وزارت جهاد کشاورزی و توزیع آن‌ها به حوزه بازرگانی واگذار شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این تنظیم بازار فقط مربوط به ایام انتخابات است یا خیر؟ گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و حتی بعد از انتخابات هم کنترل قیمت‌ها و عرضه کالا به بازار، به همین‌گونه ادامه خواهد داشت.
او در پایان تصریح کرد: ستاد نظارت بر بازار با حضور تعزیرات تشکیل شد و به صورت مکرر از اصناف بازرسی می‌کنند بنابراین هیچ‌گونه افزایش قیمت رو در این ایام نخواهیم داشت.
انتهای پیام/ی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/284159/مردم-نگران-کمبود-و-افزایش-قیمت-کالا-نباشند
بستن   چاپ