پیام سپاهان
ظرفیت پاراتنیس روی میز دیده نشده است
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 20:21:16
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به نمایندگان این رشته در المپیک توکیو گفت: می توانستیم دو سهمیه دیگر در المپیک داشته باشیم که با بدشانسی روبرو شدیم، اما در هیئت ژوری، رقابت های انفرادی آقایان و داوران نمایندگانی در المپیک توکیو خواهیم داشت.
مهرداد علیقارداشی امروز (دوشنبه-24 خرداد) در مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: باید به خانواده تنیس روی میز بابت حضور افشین بدیعی در المپیک توکیو تبریک بگویم و با حضور نیما عالمیان تنها رشته توپی راکتی هستیم که با تمام سختی ها نماینده در المپیک داریم و نوشاد عالمیان نیز قربانی تصمیمات و قوانین جدید شد.
استان اصفهان دارای توانمندی ها و ظرفیت های خوبی است.
وی با اشاره به پاراتنیس روی میز گفت: در این بخش ظرفیت های زیادی داریم و در 11 کلاس برگزار می شود و امیدواریم در رقابت های بحرین بتوانند نتایج خوبی بگیرند و از استان اصفهان نیز می خواهم که در کنار سایر رشته ها در این بخش نیز فعالیت خود را پر رنگ تر کنند.
وی همچنین با اشاره به میزهای تنیس روی میز نوشاد اضافه کرد: در سال حمایت از تولید ملی، میزهای بسیار خوبی تولید شده که با رفع ایرادات کوچکی که دارد و با تایید فدراسیون جهانی تمام مسابقات بر روی این میزها انجام می شود و تعدادی از این میزها با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شهرستان های استان اصفهان قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: این وظیفه ملی ما است که در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشیم و باید در این رویداد ملی حضور پرشوری داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/284146/ظرفیت-پاراتنیس-روی-میز-دیده-نشده-است
بستن   چاپ