پیام سپاهان
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:
تکنوکرات - لیبرال ژن برتر و دولت رانتی تولید می‌کند
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 10:05:25
پیام سپاهان - اصفهان-رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تکنوکرات- لیبرال دولت را بر مردم سیطره می‌دهد و ژن‌های برتر و دولت رانتی تولید می‌کنند و در دور زدن مردم تخصص دارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجتبی زراعی شامگاه یک شنبه در سلسله نشست‌های تخصصی مطالبه‌گری از دولت‌آینده با نگاه به اثرگذاری دولت جوان حزب اللهی اظهار داشت: امام خمینی (ره) و فرزندان خرداد او یعنی جهان‌آرا و چمران هستند که باید آنها را الگو گرفت چگونه راه حق و باطل را تشخیص و حتی با دنیا مراوده داشتند.
وی افزود: اما شهید حاج قاسم سلیمانی آیا تنها به خرداد مربوط است که منجر به تکمیل شدن زنجیره پیروزی در آسیای غربی شد و با نبرد اخیر غزه و شکست ابهت رژیم اشغالگر و پیگیری استقرار مردم سالاری در سوریه جدید، سوریه‌ای که ساخت ایران است.
نبرد واقعی بین تجدد و تحول
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: جریان تکنوکرات و لیبرال و پدران معنوی و کارگزاران دولتی آنها را به یاد آورید که امروز هم جریان دنباله‌رو آنها در مناظرات آوردگاه نظری به جز جریانات جعلی و اسامی جعلی ندارند.
وی با بیان اینکه نبرد واقعی بین تجدد و ارتجا ء و تحول است، گفت: برگشت این نبرد به خرداد ماه تاریخی و تحول بر می‌گردد و وضعیت اکنون به قبل از فتح خرمشهر شباهت دارد؛ در واقع بین شیعه و سنی و ارمنی و گویش‌ها و اقوام هیچ تفاوتی نبود و امروز در مناظره کسانی که بلاهایی بر سر تمامی اقوام آوردند صحبت از قومیت و گویش‌ها می‌کنند.
نابودی سرمایه با نگاه تکنوکراسی و لیبرالی
زارعی تصریح کرد: دو نگاه مرتجعانه وجود دارد یک آنکه خود را در تاریخ جدید و بستر تکنوکراسی و لیبرال جا زده و در قوه مجریه جا خوش کرده بود و دورانی که با مدیریت لیبرالی جنگ امکانات و تواناهایی ایران در اختیارش بود و نتوانست مانع نفوذ دشمن شود.
وی ادامه داد: دو جریان انقلابی بود که امام خمینی (ره) کار را از دست لیبرال‌های سرمایه و ظرفیت کُش گرفت و کار را به دست نیروهای انقلابی داد و اینگونه فتح ثامن الائمه اتفاق افتاد و حصر آبادان شکسته شد و آزادی بزرگ در خرمشهر رخ داد.
تکنوکرات‌ها سرمایه را منزوی می‌کنند
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خاطر نشان کرد: در ذهن خود برجام و یورش جاسوسان غرب را مجسم کنید و ادعاهایی که در توانستن و نتوانستن می‌آوردند، تکنوکرات ها که مدام از عمل حرف می‌زدند و امروز هم انگ بی سوادی به رقبای خود می‌زنند همان روزها نیز مدعی بودند که جنگ به علم نیاز دارد.
وی معتقد است که این طیف هشت سال زمان را از ایران ربودند، اظهار داشت: انسان تکنوکرات سرمایه‌ها را منزوی می‌کند. امام خمینی (ره) مهندس رابطه‌ها بود و امام دو گونه تبریک می‌گفت یک برای کاری که دشمن را از سرزمین خارج کردیم و دو برای تربیت انسان‌هایی که انقلابی و از خود گذشته هستند.
نامزد صلح و نامزد جنگ
زارعی ادامه داد: پیروزی در تغییر روابط کلاسیک و سنتی است که بنی صدر می‌گفت جوانان خام هستند و حتی طرح آزادسازی آبادان را گوش نکرد، اما اکنون در جنگ مهارت ملی کسب کردیم و می‌دانیم که بیش از 40 کشور حامی صدام بودند. با این وجود جریان‌های تکنوکرات و نهضتی‌ها می‌گفتند که جنگ به به برنامه حزب اللهی‌ها تبدیل شده و در مناظره حتی دوگانه جنگ و صلح را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه طیف تکنوکرات جنگ را فانتزی انقلاب قرار دادند، گفت: آنها خودشان را نامزد صلح و جریان حزب اللهی را کاندید جنگ معرفی می‌کنند و معتقدند که باید در مقابل بیگانگان سر تعظیم فرو آوریم.
تولید ژن برتر و دولت رانتی تکنوکرات‌ها
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور یادآور شد: تکنوکرات ها با عنوان ناجی و مصلح می‌آیند و وسط کار خسته می‌شوند و در آخر به فرد معترض و مخالف تبدیل می‌شود و نمایندگی اپوزیسیون‌ها می‌شوند.
وی افزود: این طیف متأسفانه دولت را بر مردم سیطره می‌دهند و ژن‌های برتر و دولت رانتی تولید می‌کنند و در دور زدن مردم تخصص دارند که خاندان پهلوی نیز همین کارها را انجام می‌دادند.
زارعی با بیان اینکه کشور به رجال صادق نیاز دارد، گفت: کشور به رئیس جمهور و وزیر صادق نیاز دارد که بتوانند با صداقت و اعتماد به نیروی جوانان کشور را اداره کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/283989/تکنوکرات---لیبرال-ژن-برتر-و-دولت-رانتی-تولید-می‌کند
بستن   چاپ