پیام سپاهان
یک فعال سیاسی اصولگرا:
توسل به حربه رقیب هراسی شایسته کاندیدای ریاست جمهوری نیست
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 09:25:50
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: کاندیداها به جای تخریب یکدیگر بهتر است برنامه‌های خودشان را ارائه دهند و در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری ظاهر شوند و از حربه رقیب هراسی بهره نبرند.

مهدی جویافر در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی به ویژه در تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و ریاست جمهوری، اظهار کرد: تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر تازه آغاز شده است و تاکنون بداخلاقی انتخاباتی در تبلیغات این کاندیداها مشاهده نشده است، اما سه نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری به خصوص در مناظرات، اخلاق انتخاباتی را چندان رعایت نکردند و به جای اینکه به دنبال برنامه‌های خود و اثبات صحیح خود به مردم باشند حمله به کاندیداهای دیگر را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: کاندیداهایی که اخلاق انتخاباتی را رعایت نمی‌کنند در واقع خودشان را تخریب می‌کنند، چراکه مردم هوشمند هستند و تحت تأثیر جوسازی‌های برخی کاندیداها قرار نمی‌گیرند.
این عضو شورای مرکزی کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان، گفت: برخی از جناح‌های سیاسی یاد گرفته‌اند به جای ارائه برنامه اصولی و صحیح رویه تخریب رقبا را در پیش بگیرند و در دوره‌های قبل، از این روش تا حدی نتیجه هم گرفته‌اند به این معنا که در نتیجه رقیب هراسی رأی آورده‌اند نه به دلیل اثبات فعالیت‌ها و توانمندی خودشان.
جویافر تصریح کرد: اینکه برخی کاندیداها مطرح می‌کنند که اگر این کاندیدا رئیس‌جمهور شود قیمت دلار به شدت بالا می‌رود، مبنای علمی ندارد. توسل به حربه رقیب هراسی شایسته کاندیدایی که در قامت ریاست جمهوری اسلامی ایران ظاهر شده است، نیست و مطرح کردن این گونه بحث‌ها برای جمع کردن رأی بیشتر است.
وی افزود: معتقدم با وجود تبلیغاتی که دشمنان برای رأی ندادن مردم می‌کنند بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی در انتخابات شرکت می‌کنند. همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم باید انتخابات را از آن خودشان بدانند و در آن حضور پرشور داشته باشند.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: دو نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های نسبتاً خوبی ارائه داده‌اند، اما سوابق اجرایی آنان در حد ریاست جمهوری نبوده است. تنها یکی از کاندیداها توانمندی و سوابق قبلی‌اش در حد سمت ریاست جمهوری است و برخی از این کاندیداها به این منظور آمده‌اند که صحبت‌های خود را مطرح کنند و توانایی خودشان را محک بزنند.
این عضو شورای مرکزی کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در روزهای منتهی به انتخابات باز هم شور انتخاباتی در کشور بیشتر می‌شود و بهترین کار این است که در چند روز باقی مانده، مردم را به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات تشویق کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/283967/توسل-به-حربه-رقیب-هراسی-شایسته-کاندیدای-ریاست-جمهوری-نیست
بستن   چاپ