پیام سپاهان
امام جمعه آران و بیدگل:
انتخابات رییس‌‍‌ جمهوری فصل نوسازی در مدیریت کشور است
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 08:06:07
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه آران وبیدگل گفت: انتخابات رییس جمهوری در 28 خرداد، فصل نوسازی در مدیریت کشور و وارد کردن افراد تازه نفس در دستگاه‌های اجرایی است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبر فرزانه انقلاب، انتخابات در کشور را بسیار مهم از جنبه داخلی خارجی برشمردند که از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می گیرد و افراد تازه نفس و باانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه‌های اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: از جنبه خارجی هم انتخابات و مشارکت حداکثری مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.
به گفته وی، حضور در انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی نه به معنای حضور سیاسی صرف، که بر پایه بیانات رهبر معظم انقلاب حضور در عرصه عبادی و انجام تکلیف شرعی است که از رهگذر انجام این فریضه، بر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صحه خواهد گذاشت.
امام جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات 28 خرداد، پیروی از خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: این حضور شکوه‌آفرین گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کردند.
حجت‌الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور آران و بیدگل هم مانند همیشه، برای ناکام گذاشتن محاسبه و برآورد دشمنان، حضور حداکثری در پای صندوق رای خواخند داشت.
وی با بیان اینکه شهروندان آران و بیدگل بدانند که اثر مشارکت حداکثری آنان فراتر از موشک است، گفت: در برهه کنونی سلاح مردم‌سالاری از هر سلاحی مقابل دشمن بازدارنده‌تر و ناکام‌سازتر است.
امام جمعه آران و بیدگل گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد، به فرایند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید و به برکت این اتفاق نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کند دوچندان شد.
به گفته وی، ضروری است مردم آران و بیدگل به ویژه روحانیان، هیات‌های مذهبی و معتمدان شهر که آیینه تمام نمای مردم هستند با حضور حداکثری پای صندوق رای، دقت در گزینش افراد با صلاحیت و جامع‌نگر و متدین و متخصص، کارآمدی و سلامت شورای شهر را تضمین کنند که توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر در گرو وحدت و انسجام مردم آران و بیدگل خواهد بود.
حجت‌الاسلام سلیمانی افزود: در چنین روزهایی که ملت بزرگ ایران اسلامی، مهیای خلق حماسه‌ای عظیم، باشکوه و افتخارآفرین در آزمون تاریخی انتخابات 28 خرداد ماه می‌شود بیش از هر زمانی مراجعه به سیره و وصیت امام راحل (ره) به ویژه در پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور در صحنه، برای صیانت کشور از گزند ترفندها و توطئه‌های دشمنان ضروری تر است و سربلندی و پیشرفت پرشتاب تر میهن عزیز اسلامی را تضمین خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: ملت سرافراز ایران با برخورداری از نعمت اسلام، ولایت و تاسی به آموزه‌های اسلامی، مکتب انقلاب و تجربه‌های حیات 43 ساله نظام اسلامی برخلاف خواسته‌های جبهه دشمن در معادله معکوس، مقتدرتر و مستحکم تر از همیشه در انتخابات حضور حماسی و حداکثری خواهند داشت.
به گفته وی، مردم در انتخابات 28 خرداد ماه با نمایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران پیام وحدت ملی و عزم همگانی برای اقتدار کشور و احیای تمدن نوین اسلامی و تداوم راه شهدای مقاومت در عرصه بین المللی با نصب العین قراردادن بیانیه گام دوم در این راه مبارک به جهان اسلام منتقل خواهند کرد.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 کاشان آران وبیدگل

http://www.sepahannews.ir/fa/News/283913/انتخابات-رییس‌‍‌-جمهوری-فصل-نوسازی-در-مدیریت-کشور-است
بستن   چاپ