پیام سپاهان
ابرپروژه شهید سلیمانی راه دور را نزدیک کرد
يکشنبه 23 خرداد 1400 - 01:26:06
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


شهردار اصفهان گفت: مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد، در نقطه صفر رینگ چهارم ترافیکی شهر قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ شنبه 22 خرداد ماه 1400_ در آئین افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی نقطه صفر مجموعه بزرگ حلقه حفاظتی شهر به طول 80 کیلومتر است که 50 کیلومتر آن در حوزه شهر اصفهان قرار دارد.
وی با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی این ابر پروژه در اصفهان به بهره برداری می‌رسد، افزود: این مجموعه گره ترافیکی شرق اصفهان را باز می‌کند و همچنین باعث افزایش ایمنی و کاهش آلودگی هوا می‌شود؛ با احداث این پروژه راه دور با جاده سازی 6 کیلومتری نزدیک شده است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه برای این پل ساعت‌ها گفت و گو، رایزنی و تعامل صورت گرفته تا 20 هکتار آزادسازی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در مسیر رینگ چهارم سالن اجلاس با هزینه هزار میلیارد تومان، نمایشگاه بزرگ اصفهان با هزینه 230 میلیارد تومان و میدان شهدای هسته‌ای به عنوان خواسته 30 ساله مردم احداث شده است.
نوروزی تصریح کرد: در ورودی دولت آباد هم اکنون یک تقاطع و زیرگذر به نام شهدای ورزشکار در حال احداث است تا گره کور ترافیک این محور باز شود.
این خبر در حال تکمیل است…
کد خبر 500112

http://www.sepahannews.ir/fa/News/283548/ابرپروژه-شهید-سلیمانی-راه-دور-را-نزدیک-کرد
بستن   چاپ