پیام سپاهان
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان:
احتمال خاموشی‌ها در هفته آینده بیشتر می‌شود
چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 10:08:04
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: اگر همکاری مردم در کاهش مصرف برق کمرنگ شود، با توجه به افزایش دمای هوا و گرما از اواخر این هفته احتمال خاموشی ها طی هفته آینده در اصفهان بیشتر می شود.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مطابق پیش بینی هواشناسی از اواخر این هفته و هفته آینده دمای هوای اصفهان افزایش می یابد، اظهار کرد: امیدوارم همانند دو هفته گذشته که مردم و مشترکین صنعتی با صرفه جویی در مصرف با شرکت های توزیع برق همکاری داشتند، به همکاری خود ادامه دهند.
وی تصریح کرد: به طور قطع اگر این همکاری ها ادامه یابد، خاموشی نخواهیم داشت، اما اگر همکاری مردم در کاهش مصرف برق کمرنگ شود، با توجه به افزایش دمای هوا و گرما احتمال خاموشی ها در هفته آینده بیشتر می شود.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره اینکه طی دو هفته گذشته میزان خاموشی ها کمتر شده بود، اظهار کرد: سال های گذشته، نیروگاه ها معمولا از ابتدای تیر ماه تعمیرات اساسی آنها به اتمام می رسید، اما امسال با توجه به گرمای زودرس، بسیاری از واحدهای نیروگاهی تعمیرات اساسی خود را زودتر انجام دادند و در خرداد ماه به کمک شبکه سراسری برق آمدند.
وی با بیان اینکه همچنین نیروگاه اتمی هزار مگاواتی بوشهر به شبکه سراسری برق اضافه شد، ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به دستور رئیس جمهور برق تمام رمز ارزهای مجاز قطع شد که این اقدام بیش از 300 مگاوات به شبکه برق کمک کرد.
نوحی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز مکانی در اصفهان با 500 دستگاه ماینر کشف شد که برق آن معادل یک تا یک و نیم مگاوات است، تاکید کرد: مجموعه این عوامل موجب کمرنگ شدن خاموشی ها شده است.
وی گفت: البته بیشترین عامل موثر در کاهش خاموشی ها در این مدت مربوط به همکاری مشترکین صنعتی و از سوی دیگر صرفه جویی های مردم اصفهان با شرکت توزیع برق بوده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/282363/احتمال-خاموشی‌ها-در-هفته-آینده-بیشتر-می‌شود
بستن   چاپ