پیام سپاهان
آغاز ثبت‌نام مجدد مسکن ملی در اصفهان/افزایش تسهیلات مسکن ملی به 150 میلیون
چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 14:19:56
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان از آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان در 21 شهر از امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از 100 به 150 میلیون تومان افزایش یافته است.

امیر زاغیان از بازگشایی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای استان اصفهان به عنوان تکمیل ظرفیت باقیمانده این طرح، از امروز (19 خرداد ماه 1400) خبرداد و گفت: متقاضیان جدید و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی تصریح کرد: ثبت نام جدید برای 21 شهر استان شامل اردستان، تیران، جندق، حبیب‌آباد، خور، داران، دولت‌آباد، گلپایگان، ابوزیدآباد، نوش‌آباد، وزوان، میمه، مهاباد، علویجه، زواره، خالدآباد، بادرود، فرخی و شهرهای جدید (فولادشهر، مجلسی و بهارستان) انجام می‌شود.
به گزارش ایسنا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از 100 به 150 میلیون تومان افزایش یافته است. اظهار کرد: بازپرداخت تسهیلات 12 ساله بوده و با نرخ سود 18 درصد است.
وی در خصوص نحوه پرداخت وام ساخت مسکن ملی به متقاضیان، گفت: تسهیلات براساس میزان پیشرفت پروژه به سازنده داده می‌شود که این تسهیلات در پایان ساخت و ساز به متقاضی منتقل و مالک باید نسبت به بازپرداخت آن به بانکِ عامل اقدام کند.
زاغیان افزود: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی، در حال حاضر عملیات اجرایی 530 هزار واحد مسکن ملی آغاز شده است که پیش از این، یک مرحله افتتاح برای 11 هزار و 560 واحدی در ابتدای آبان‌ماه 1399 با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شده بود، همچنین مقرر است تا پیش از اتمام دولت دوازدهم، تعدادی دیگر از واحدهای مسکن ملی آماده‌سازی شده و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/282361/آغاز-ثبت‌نام-مجدد-مسکن-ملی-در-اصفهان-افزایش-تسهیلات-مسکن-ملی-به-150-میلیون
بستن   چاپ