پیام سپاهان
پیش بینی ایجاد 53 هزار فرصت شغلی برای سال 1400 در استان کرمانشاه
چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 04:37:31
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در چهارمین کمیته هماهنگی اشتغال استان گفت: بر اساس هدف گذاری سند اشتغال استان کرمانشاه برای سال 1400 ایجاد 53 هزار و 425 فرصت شغلی پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، چهارمین نشست کمیته هماهنگی اشتغال در استان کرمانشاه به ریاست بهزاد باباخانی معاون هماهنگی اقتصادی استانداری و با حضور حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کمیته هماهنگی اشتغال استان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد.
حسن عزیزی در این جلسه ضمن تشریح سند تفصیلی اشتغال سال 1400 اظهارکرد: بر اساس سند تفصیلی اشتغال برای سال 1400 مطابق اطلاعات دستگاه های اجرایی و فرمانداری های شهرستان های تابعه استان، بیش از هدف گذاری در سند سه ساله اشتغال، تعداد 53 هزار و 425 فرصت شغلی پیش بینی شده است.
بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست، گفت: به روز‌رسانی سند اشتغال استان و تهیه سند تفصیلی اشتغال در سال 1400 با هدف گذاری کاهش 2 و نیم درصدی نرخ بیکاری توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهایی شده است و تهیه این سند زمینه را برای برنامه ریزی دقیق‌تر مهیا می‌کند.
وی به ارائه برنامه برنامه‌های کلی اشتغال توسط بعضی از دستگاه‌های اجرایی انتقاد کرد و گفت: بعضی از دستگاه‌ها در خصوص ارائه گزارش اشتغال و میزان تحقق تعهدات‌شان کلی‌گویی می‌کنند و برنامه مشخص و مدون در زمینه ایجاد اشتغال ارائه نمی‌دهند که این مسئله قابل قبول نیست و انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی با ارائه یک برنامه کمی و اجرایی انتظارات سند اشتغال را برآورده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: حوزه فناوری اطلاعات می تواند تحول بزرگی در اشتغال ایجاد کند و ضروری است اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به‌ تهیه بانک اطلاعات فارغ التحصیلان این حوزه اقدام و با تهیه فرصت های اشتغال و الزامات آن رابطه منطقی بین این دو ایجاد کند که خروجی آن ایجاد اشتغال باشد.
در ادامه این نشست مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و راهداری و حمل و نقل جاده ای برابر دستور جلسه گزارش برنامه های اشتغالزایی خود در سال 1400 ارائه کردند و در جلسه مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
18 خرداد 1400 10:56
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : 240,472
کلیدواژه ها: حسن عزیزی,بهزاد باباخانی,کمیته هماهنگی اشتغال استان کرمانشاه,نرخ بیکاری استان کرمانشاه
نظرات بینندگان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/282176/پیش-بینی-ایجاد-53-هزار-فرصت-شغلی-برای-سال-1400-در-استان-کرمانشاه
بستن   چاپ