پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکید کرد:ضرورت توانمندسازی شغلی نیروی انسانی جوامع محلی مکران با استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای
سه شنبه 18 خرداد 1400 - 10:04:04
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به این که توسعه سواحل مکران از پروژه های ملی و جز برنامه های وزارتخانه است، گفت: توانمندسازی شغلی نیروی انسانی جوامع محلی با استفاده از ظرفیت آموزش های فنی و حرفه ای ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، »هادی ابراهیمی« در دومین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به میزبانی بانک توسعه تعاون و با دستور کار بررسی مشکلات و چالش های سواحل مکران برگزار شد، افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان باید نیازهای آموزشی منطقه را بررسی و شناسایی کند و متناسب با نیازها، آموزش های نیروی انسانی را اولویت بندی کند .
ابراهیمی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه و مدیران با توجه به اقدامات و عملکردهایی که جهت ارائه خدمات به مردم انجام شده، اطلاع رسانی های لازم را داشته باشند .
در این نشست مدیران عضو متناسب با ظرفیت ها و وظایف مجموعه خود در خصوص مشکلات و چالش های توسعه سواحل مکران، بحث و تبادل نظر کردند .
18 خرداد 1400 09:25
کد خبر : 240,502
کلیدواژه ها: توسعه سواحل مکران,توانمندسازی شغلی نیروی انسانی,آموزش های فنی و حرفه ای,اشتغال
نظرات بینندگان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/282017/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان-تاکید-کرد-ضرورت-توانمندسازی-شغلی-نیروی-انسانی-جوامع-محلی-مکران-با-استفاده-از-آموزش-های-فنی-و-حرفه-ای
بستن   چاپ