پیام سپاهان
فرایند مجمع نیروهای انقلاب اصفهان، علمی،‌منطقی و قوی بود
جمعه 14 خرداد 1400 - 03:01:43
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فرایندی که برای انتخاب لیست 13 نفره شؤرای شهر اصفهان طی شد، فرایندی علمی،منطقی و قوی بود و پس از روشن شدن این موضوع که چند نفر در صحنه انتخابات خواهند بود، از بین 147 نفر داوطلب پس از انجام مصاحبه توسط گروه 30 نفره با سیستم آزاد و قوی، 13 نفر نهایی فردا از بین 52 نفر انتخاب خواهند شد.
عضو شؤرای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: موارد بیان شده در حالی است که حرکت‌ها و گمانه‌زنی‌هایی را در شهر شاهدیم و برخی صحبت‌ها بیان می‌شود اما ما به رسالتی که بر دوش‌مان بود عمل کردیم و در این مسیر به تمام کسانی که می‌خواستند در این فرایند شرکت کنند فرصت داده شد.
وی درباره ترکیب اعضای لیست 13 نفره توضیح داد: در این باره باید پس از انتخاب 13 نفر صحبت کرد.
سالک تأکید کرد: در این مدت با جریانات مختلف در اصفهان جلسات متعددی برگزار کردیم تا همه به یک لیست واحد برسیم اما عده‌ای راه خودشان را پیش گرفتند و امروز نیز اولین لیست آن‌ها منتشر شد اما ما بر لیست مجمع نیروهای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان یادآور شد: از تمام افرادی که خودشان را در معرض این انتخاب بزرگ قرار دادند و نام‌نویسی کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم مردم به لیست خوبی که در اختیارشان قرار می‌دهیم رأی بدهند.
وی در انتها بیان کرد: علاوه بر انتخابات شؤرای شهر، انتخابات ریاست جمهوری را نیز در پیش داریم و از مردم می‌خواهم در روز 28 خرداد به اسلام، انقلاب و ولایت و حل معضلات کشور رأی بدهند و امیدواریم آیت‌الله رئیسی با حضور حدأکثری انتخاب شوند.
/انتهای پیام/63125

http://www.sepahannews.ir/fa/News/281000/فرایند-مجمع-نیروهای-انقلاب-اصفهان،-علمی،‌منطقی-و-قوی-بود
بستن   چاپ