پیام سپاهان
سرمایه‌گذاری مسکونی و تجاری در موقوفات فلاورجان در دستور کار است
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 11:32:39
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مسکونی، تجاری و کشاورزی در موقوفات فلاورجان را در دستور کار داریم.
حجت الاسلام « عباس نصیرالاسلامی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در خصوص مهم ترین برنامه‌های اوقاف این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: افزایش کمی و کیفی موقوفات شهرستان در این راستا مورد تاکید است.
وی با اشاره به اینکه برای افزایش کمی موقوفات شهرستان برگزاری جلساتی با دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مراکز فرهنگی و ... را در دستور کار داریم، ابراز داشت: توجه به ثبت موقوفات با نیاز روز جامعه نیز در این ارتباط مورد توجه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان فلاورجان کمک به فقرا، ازدواج جوانان و توجه به امور قرآنی سه اولویت برای ثبت موقوفات جدید است، ادامه داد: برای این امر از ظرفیت مبلغان دینی و نخبگان فرهنگی برای تروج فرهنگ وقف استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین به برنامه‌ریزی برای مشارکت بخش خصوصی برای افزایش کیفیت بهره برداری از موقوفات شهرستان فلاورجان اشاره کرد و گفت: در این زمینه در نظر داریم در سه عرصه مسکونی، تجاری و کشاورزی با توجه به ظرفیت شهرستان از بخش خصوصی بهره ببریم.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: تا هر کجا که توسعه شهر اجازه دهد برای افزایش بهره وری از موقوفات تغییر کاربری اراضی کشاورزی را در دستور کار داریم.
وی گفت: موقوفات «نیک پی» با نیت کمک به فقرا و یتیمان از جمله این موقوفات است که ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد.
پایان پیام/126

http://www.sepahannews.ir/fa/News/277797/سرمایه‌گذاری-مسکونی-و-تجاری-در-موقوفات-فلاورجان-در-دستور-کار-است
بستن   چاپ