پیام سپاهان
آزادسازی خرمشهر ثمره خون شهیدان و ایمان رزمندگان اسلام بود
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 03:36:01
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، محمدمهدی ملیانی در نشست خبری که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور اصحاب رسانه و مدیران فضای مجازی شهرستان چادگان برگزار شد اظهار داشت: سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است و دلاور مردان غیور ایرانی با شجاعت در برابر دشمنان قسم‌خورده ابرقدرت‌های جهان ایستادند و دشمن را از خاک میهن اسلامی (خرمشهر) بیرون رانند که این نشان از شهامت و شجاعت جوانان ایران اسلامی است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: آزادی خرمشهر، شهر خون و قیام مرهون تلاش و استقامت جوانان غیور امت اسلامی است که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به‌فرمان رهبری را ماندگار کردند.
وی افزود: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه را از وظایف خطیر اصحاب رسانه است که باید این وظیفه سنگین را در برابر حق ادا کنند تا خون شهیدان پایمال نشود.
ملیانی به انتخابات اشاره کرد وبیان داشت: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی می‌خواهند عقاید مردم را متزلزل کنند تا به اهداف شوم خود برسند اما دشمنان باید بدانند مردم پشتیبان ولایت هستند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر‌دهان یاوه‌گویان خواهند زد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چادگان تأکید کرد: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند در بین جوانان رخنه کنند تا آنان را به‌نظام و اسلام مأیوس کنند در این راستا باید اولیاء در رفتار و کردار و رفت وامده‌ای فرزندان خود نظارت کنند تا دشمنان بر اهداف آنان رخنه نکنند..
وی اظهار داشت: اصحاب رسانه و فضای مجازی در جامعه با برنامه‌ریزی صحیح مردم را به شرکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند تا دشمنان اسلام را متزلزل کنند.
انتهای پیام/63086/ج10/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/277630/آزادسازی-خرمشهر-ثمره-خون-شهیدان-و-ایمان-رزمندگان-اسلام-بود
بستن   چاپ