پیام سپاهان
رونمایی سامسونگ از نمایشگر هوشمند 43 اینچی
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 03:34:36
پیام سپاهان - سخت افزار / سال گذشته سامسونگ سری نمایشگرهای هوشمند خود را در قالب دو نسخه 27 و 32 اینچی معرفی کرد. این سازنده کره‌ای اکنون دو مدل جدید از سری را معرفی که در پائین‌ترین و بالاترین قسمت این سری قرار می‌گیرند. سامسونگ از نمایشگر هوشمند 43 اینچی با مدل M7 و رزولوشن 4K در کنار یک مدل 24 اینچی m5 با رزولوشن Full HD 1080p رونمایی کرده است.
سامسونگ از نمایشگر هوشمند 43 اینچی و 24 اینچی رونمایی کرد
مانند دو مدل سال گذشته، نمایشگرهای جدید سامسونگ از سری Smart Monitor به منظور فعالیت‌های آموزشی و سرگرمی طراحی شده‌اند. به همین منظور سامسونگ این نمایشگرها را با اسپیکرهای داخلی و عملکردی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که به سیستم عامل تایزن مجهزند همراه کرده است که به کاربر امکان اجرای اپلیکیشن‌های استریم مانند نت‌فلیکس را بدون نیاز به کامپیوتر می‌دهد. در واقع این نمایشگرهای سامسونگ عملکردی بسیار شبیه به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دارند. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از DeX، گوشی گلکسی سامسونگ خود را نمایشگر متصل کنند و از محیط گوشی بر روی نمایشگر مانند یک کامپیوتر استفاده کنند. مدل M7 از یک کنترلر خورشیدی برخوردار است و هر دو مدل M5 و M7 از دستیارهای صوتی الکسا، گوگل اسیستنت و بیکسبی پشتیبانی می‌کنند.
همچنین سامسونگ پشتیبانی نسخه 4K نمایشگر 43 اینچی خود از فناوری HDR10 را تائید کرده هر چند مشخصات DisplayHDR از سوی کمپانی اعلام نشده، پس ممکن است این نمایشگر حداقل روشنایی مورد نیاز 400 نیت را ارائه ندهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این نمایشگر می‌توان به حواشی بسیار کم پنل و برخورداری از پورت USB-C اشاره کرد. به گفته سامسونگ، مدل M5 مناسب کاربرانیست که به دنبال یک نمایشگر چندکاره با ارزش خرید بالا هستند. سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه مشخصی را برای دو نمایشگر جدید خود اعلام نکرده اما در حال حاضر مدل 27 اینچی و 32 اینچی به ترتیب با قیمت 230 و 400 دلار به فروش می‌رسند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/277617/رونمایی-سامسونگ-از-نمایشگر-هوشمند-43-اینچی
بستن   چاپ