پیام سپاهان
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن
شکستن شیشه اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس ربطی به هواداران ما ندارد
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 21:29:04
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرتاپ ترقه دستی و شکستن شیشه های حامل بازیکنان پرسپولیس در مسیر منتهی به ورزشگاه فولادشهر ربطی به هواداران ما تیم ندارد و از آن مبرا هستند.

مجتبی فریدونی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه ذوب‌آهن همیشه روی مباحث فرهنگی تاکید داشته و قبل از دیدار با تیم پرسپولیس نیز تمهیدات لازم و هماهنگی با هواداران خود را برای پذیرایی خوب از این تیم در اصفهان انجام داده است.
وی با بیان اینکه ذوب‌آهن پیش از این از هوداران خود خواسته بود که جلوی هتل محل اقامت 2 تیم حضور پیدا نکنند، خاطرنشان کرد : این موضوع در مورد هواداران ذوب‌آهن در دیدارهای قبلی بخصوص دیدار امروز بخوبی رعایت شده و قابل تقدیر است.
فریدونی تاکید کرد: اتفاقی که برای اتوبوس بازیکنان پرسپولیس و پرتاپ ترقه توسط افراد ناشناس رخ داده است به هیچ وجه ربطی به هواداران ذوب آهن ندارد و تیم ما از تماشاگران خود درخواست کرده بود که در ورزشگاه و مسیر منتهی به فولادشهر حضور پیدا نکنند و از پای گیرنده های تلویزیونی، این دیدار را تماشا کنند.
وی با محکوم کردن این اتفاق و ابراز تاسف از حدوث آن افزود: هواداران ما از جمله تماشاگران خوب کشور هستند و ما ربط این موضوع به تماشاگران خود را بصراحت تکذیب می کنیم.
به گزارش ایرنا، بازی تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از دیدارهای مُعوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حال برگزاری است.
قبل از آغاز این دیدار و در حالی که اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس به سمت ورزشگاه فولادشهر در حال حرکت بود، چند ترقه توسط عوامل ناشناس از بالای پل عابر پیاده منتهی به جاده فولادشهر به سمت اتوبوس پرتاب که باعث شکستن شیشه‌های جلو و عقب آن شد.
این اتفاق، مصدومیت بازیکنان و عوامل فنی پرسپولیس را دربرنداشت و این تیم بعد از این واقعه به سمت ورزشگاه فولادشهر حرکت کرد.
طبق اخبار رسیده، عوامل پرتاب کننده ترقه بعد از ارتکاب این عمل از صحنه متواری شدند و هویت آنها هنوز مشخص نشده است.
این دیدار هم اکنون با قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌های فرهاد مروجی و یعقوب سخندان؛ محمدرضا تارُخ به عنوان داور چهارم و با نظارت علیرضا کهوری در ورزشگاه فولادشهر در حال برگزاری است.
فولادشهر در 20 کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
باشگاه پرسپولیس ذوب آهن اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/277551/شکستن-شیشه-اتوبوس-حامل-بازیکنان-پرسپولیس-ربطی-به-هواداران-ما-ندارد
بستن   چاپ