پیام سپاهان
باشگاه سپاهان حمله به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس را محکوم کرد
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 23:51:19
پیام سپاهان - اصفهان - روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور بیانیه ای حمله به اتوبوس حامل بازیکنان تیم پرسپولیس در مسیر ورزشگاه فولاد شهر را محکوم کرد و خواهان مجازات عاملان این حادثه شد.

به گزارش ایرنا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوشنبه شب ضمن ابراز تاسف از اتفاق مشکوک و زشت پرتاب ترقه به اتوبوس تیم پرسپولیس در خارج شهر اصفهان در مسیر فولادشهر، ضمن محکوم کردن این اقدام ناپسند و هرگونه حرکت و عملی که بخواهد روند برگزاری مسابقات را در هر شهری تحت تاثیر قرار دهد، از عوامل انتظامی و امنیتی درخواست کرد در ارتباط با این موضوع پیگیری‌ها و اقدامات لازم را به صورت ویژه انجام دهند.
این باشگاه در بیانیه خود افزود : هرگونه نشانه رفتن افراد، سایت‌ها، صفحات مجازی در مورد منتسب کردن این اقدام زشت به سمت هرشخص و هر باشگاهی را ناصواب دانسته و معتقدیم این امر باید توسط نهادهای انتظامی و امنیتی مورد بررسی و عوامل این اقدام سخیف به اشد مجازات برسند.
اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن از طرف فرد یا افرادی ناشناس با ترقه های انفجاری مورد حمله قرار گرفت و آسیب دید.
در این حادثه بازیکنان پرسپولیس اسیب ندیدند.
پرسپولیس عصر دوشنبه در دیدار معوقه هفته 21 لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور موفق شد تیم ذوب آهن را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
برچسب‌ها
فوتبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/277546/باشگاه-سپاهان-حمله-به-اتوبوس-بازیکنان-پرسپولیس-را-محکوم-کرد
بستن   چاپ