پیام سپاهان
اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهروندان در منطقه 7
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 16:20:00
پیام سپاهان - شهردار منطقه 7 از اختصاص 2 مرکز اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهروندان در این منطقه با هدف قطع زنجیره کرونا علیه پاندمی قرن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی شهردار منطقه با بیان این مطلب افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده مجموعه ورزشی ساعی واقع در میدان سپاه و دانشکده توانبخشی واقع در بیمارستان امام حسین (ع)، با هدف انجام واکسیناسیون عمومی شهروندان و جلوگیری از تجمع و ازدحام افراد در مراکز بهداشتی اختصاص یافت.
حاجوی در ادامه تصریح کرد: از آنجاکه تجمع باعث انتشار و انتقال ویروس می شود از همین رو اختصاص مراکز ویژه می‌تواند از ازدحام افراد مراجعه‌کننده برای تزریق واکسن کاسته و به ایمنی شرایط واکسیناسیون کمک کند.
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه 400 نفر از سالمندان برای تزریق واکسن به این دو مرکز مراجعه می کنند، گفت: در مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا یک پزشک و اورژانس 115 علاوه بر همکاران مراقب سلامت و مسئول تزریق واکسن مستقر هستند تا در صورت بروز عوارض احتمالی در سالمندان واکسینه شده خدمات درمانی و مراقبت های لازم از آنان انجام شود.
به گفته او شهروندان می‌توانند طبق اعلام رده‌های سنی و دیگر شرایط مورد نظر وزارت بهداشت، با در دست داشتن کارت ملی برای دریافت واکسن به این مرکز مراجعه کنند.
مراکز واکسیناسیون یادشده، همه‌روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 8 تا 13 تا پایان دوره واکسیناسیون آماده ارائه خدمات به شهروندان است

http://www.sepahannews.ir/fa/News/277399/اجرای-طرح-واکسیناسیون-عمومی-شهروندان-در-منطقه-7
بستن   چاپ