پیام سپاهان
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:
نوآوری به صنعت تزریق می‌شود
شنبه 1 خرداد 1400 - 11:34:32
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: همکاری بخش خصوصی در حوزه نوآوری ضرورت دارد و به زودی مرکز نوآوری لوازم خانگی توسط شرکت اسنوا پیاده سازی و نوآوری به صنعت تزریق می شود.

سورنا ستاری، امروز (شنبه- اول خرداد) در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری اسنوا تک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اصفهان با وجود شهرک علمی و تحقیقاتی و واحدهای متعدد دانش بنیان، همواره یکی از استان های برتر در اقتصاد دانش بنیان است. 
وی با بیان اینکه در این سفر بیشتر روی مقوله نوآوری تمرکز داریم، افزود: اتفاقات خوبی در دانشگاه اصفهان رخ داده است که پیرو مذاکرات قبلی آن را توسعه خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تاکید کرد: همکاری بخش خصوصی در حوزه نوآوری ضرورت دارد و به زودی مرکز نوآوری لوازم خانگی توسط شرکت اسنوا پیاده سازی می شود که این امر نشان دهنده همکاری خوب صنعت و دانشگاه با یکدیگر است، به طوری که نوآوری به صنعت تزریق می شود.
وی گفت: دانشگاه اصفهان ساختمان هایی را در جهت طرح های نوآورانه اختصاص داده که کار بسیار بزرگی است.
همچنین هوشنگ طالبی- رئیس دانشگاه اصفهان گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان بزرگترین آزمایشگاه مرکزی کشور است که دستگاه های زیادی را تهیه کرده بودیم که آزمایشگاه گنجایش کافی نداشت و با کمک هایی که شد توانستیم ساختمان را با اعتبار 3.5 میلیارد تومان گسترش دهیم.
وی افزود: در تلاش هستیم تعداد دستگاه های آزمایشگاه را ارتقا دهیم تا ظرفیت و پتانسیل دستگاه ها افزایش یابد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/276604/نوآوری-به-صنعت-تزریق-می‌شود
بستن   چاپ