پیام سپاهان
انفجار کارخانه فولاد نطنز مصدومی نداشت
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 - 04:23:10
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها - مدیرعامل مجتمع فولاد نطنز با بیان اینکه انفجار کارخانه فولاد نطنز مصدومی به دنبال نداشت، گفت: اخبار منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها نادرست است. - اخبار استانها -
جواد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز پیرامون حادثه امروز در داخل کارخانه فولاد ب انادرست دانستن خبر مربوطه در برخی از خبرگزاری‌ها اظهار داشت: بامداد امروز در یکی از سالن‌ها بر اثر اشتباه کارگر شیف در هنگام تخلیه کوره حرارتی حامل سرباره‌های ذوب صدای مهیب ایجاد شد که موجب ترس تعدادی از کارگران شیفت شد.
توکلی با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت دو و 40 دقیقه بامداد اتفاق افتاد، افزود: کارگرانی که بر اثر صدای مهیب کارخانه فولاد شهرستان نطنز مضطرب شده بودند بلافاصله نیروهای اورژانس 115 در محل حضور یافته و به صورت سرپایی نیروهای یادشده درمان شدند.
4 کشته در پی انفجار کوره ذوب آلومینیوم در فشافویهانفجار در کارخانه آلومینیوم سازی فشافویه 2 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت+ تصویرانفجار در کارخانه ذوب فلز اردستان/حادثه 1 کشته و 1 زخمی برجای گذاشت مدیرعامل مجتمع فولاد نطنز در ادامه گفت: چند تن از کارگران پر تلاش فولاد نطنز در حین کار و پس از شنیدن صدای مهیب در یکی از سالن‌های کارخانه که در نتیجه خالی شدن بار بود پیش از رسیدن به محل با مرکز اورژانس تماس گرفته و خوشبختانه این اتفاق نیز مصدومی نداشته است.
وی ضمن انتقاد از برخی اخبار نادرست در برخی خبرگزاری تصریح کرد: در اثر انعکاس این صدا سه تن از کارگران مضطرب شده بودند که به صورت سرپایی مداوا شدند در حالی که بر خی خبرگزاری‌ها اخبار نادرستی را منتشر کرده بودند.
انتهای پیام/801/ ت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/275879/انفجار-کارخانه-فولاد-نطنز-مصدومی-نداشت
بستن   چاپ