پیام سپاهان
فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه و زیباسازی انجام شود
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 14:17:39
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


شهردار شهر کوشک گفت: تمامی فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه، نوآوری و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان را ایجاد کند در این راستا بسیاری از بلوارهای شهر کوشک بهسازی شده و برای زیباسازی، گلکاری و نورپردازی نیز می‌بایست اقدامات تکمیلی انجام شود.
مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسیار مهم است که با شناسایی مسائل مربوط به نازیبایی معابر شهر از جمله نازیبایی آسفالت، جدول گذاری، آیلند، خط کشی و مبلمان شهری در راستای برطرف کردن آن‌ها و ارائه راهکارهایی برای زیبا سازی منظر شهری برنامه ریزی‌هایی لازم انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: نصب چهار المان شهری در شهر که به تازگی انجام شده است، ساماندهی درختان بلوار امام خمینی (ره)، روکش آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری، رنگ آمیزی بلوارها و جداول شهری از اقدامات صورت گرفته در سطح شهر بوده و در سال جدید نیز بر طبق برنامه ریزی که کرده‌ایم، ادامه رنگ آمیزی دیواره‌های شهری، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، نصب تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی و اجرای طرح شهر بدون زباله در دستور کار قرار دارد.
شهردار شهر کوشک با بیان اینکه اقداماتی که در شهر در راستای زیباسازی در حال شکل گرفتن است کافی نیست و باید در توسعه این فعالیت‌ها همت گماریم، تاکید کرد: اقدامات اجرایی انجام و زیرساخت پروژه‌ها آماده شده است و عمده پروژه‌ها تعریف شده تا در سال جاری با توجه ویژه به زیرساخت‌ها این اقدامات نمود پیدا کند.
حفظ سیمای بصری و بهبود مبلمان شهری از عوامل رضایت شهروندان است
قربانی رنانی تصریح کرد: حفظ سیمای بصری و اصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت شهروندان بوده و ما سعی داریم بر مبنای درخواست و رضایت شهروندان عمل‌کنیم تا انتظار آنان برای داشتن شهری زیبا و تمیز برآورده شود.
وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه، نوآورانه و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان را فراهم کند در این راستا بسیاری از بلوارهای سطح شهر بهسازی شده و نیاز است برای زیباسازی، گلکاری و نورپردازی اقدامات تکمیلی انجام شود.
شهردار شهر کوشک با اشاره به تحول چشمگیر در زیباسازی شهری، خاطرنشان کرد: مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوارها و میادین، رنگ آمیزی دیواره‌های شهری و ارائه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت خیابان‌ها از وظایف اصلی شهرداری است.
وی اضافه کرد: نورپردازی مناسب، ساماندهی تابلوهای شهری و رفع نازیبایی‌های شهر از برنامه‌های اصلی شهر است و در بحث مبلمان شهری نیز می‌بایست بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی خصوصاً در میادین ساماندهی و نازیبایی‌ها برطرف شده تا از نظر ترافیکی نیز مشکلات مرتفع شود.
قربانی رنانی با بیان اینکه عملکرد مثبت و قوی شهرداری سطح توقع شهروندان را بالا می‌برد، گفت: قطعاً مسئولان بعدی تلاش خواهند کرد در راستای جلب رضایت شهروندان یک پله بالاتر رفته و اقدام کنند؛ شهرداری کوشک از نظر اعتبار هیچ محدودیتی ندارد و نیاز است در مکان‌هایی که زیرساخت آماده است زیباسازی انجام شود.
کد خبر 493732

http://www.sepahannews.ir/fa/News/274634/فعالیت‌های-شهرداری-باید-با-اصول-خلاقانه-و-زیباسازی-انجام-شود
بستن   چاپ