پیام سپاهان
مهلت 4 روزه برای اعتراض به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 14:13:12
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو نه تنها یک ضرورت اجتناب ‌ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می‌شود و بلکه در حل مشکلات مردم تاثیرگذار است.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه‌ ایران در جهان خواهد بود.
وی اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی برای پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت افزاری، تعمیر خودرو و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تامین نیرو برای شعب صندوق‌های رأی و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.
رفیعی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی روز گذشته یادآور شد: به استناد تبصره پنج ماده 63 قانون داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی استان تسلیم کنند.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری هیاپأت نظارت اسامی نهایی تأیید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.
به گفته وی ستاد انتخابات استان نیز 23 اردیبهشت اسامی را به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام و فرمانداری‌ها روز جمعه 24 اردیبهشت رد صلاحیت افراد را به آن‌ها اعلام کرد.
انتهای پیام/63058/ر/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/274620/مهلت-4-روزه-برای-اعتراض-به-داوطلبان-رد-صلاحیت-شده-انتخابات-شوراها
بستن   چاپ