پیام سپاهان
دبیر ستاد انتخابات اصفهان:
مشارکت گسترده در انتخابات به تقویت جایگاه ایران منجر می‌شود
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 07:29:12
پیام سپاهان - اصفهان- دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشارکت گسترده در انتخابات بیست هشتم ماه خرداد، ضرورتی که به تقویت جایگاه ایران در جهان منجر می شود.

علی اصغر رفیعی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو نه تنها یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می‌شود و بلکه در حل مشکلات مردم تاثیرگذار است.
وی اظهار داشت: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه‌ ایران در جهان خواهد بود.
وی اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی برای پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت افزاری، تعمیر خودرو و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تامین نیرو برای شعب صندوق‌های رای و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی روز گذشته یادآور شد: به استناد تبصره پنج ماده 63 قانون داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی استان تسلیم کنند.
رفیعی نژاد ادامه داد: بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری هیات نظارت اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.
به گفته وی ستاد انتخابات استان نیز 23 اردیبهشت اسامی را به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام و فرمانداری‌ها روز جمعه 24 اردیبهشت رد صلاحیت افراد را به آن‌ها اعلام کرد.
استان اصفهان بیش از پنج میلیون و 300 هزار نفر جمعیت در 24 شهرستان دارد که 88 درصد از جمعیت آن در 111 شهر زندگی می کنند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور اصفهان
پروندهٔ خبری
انتخابات 1400

http://www.sepahannews.ir/fa/News/274465/مشارکت-گسترده-در-انتخابات-به-تقویت-جایگاه-ایران-منجر-می‌شود
بستن   چاپ