پیام سپاهان
توزیع 8 هزار بسته معیشتی در اصفهان با اجرای طرح ضیافت الهی
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 09:21:30
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ولی‌اله روان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم جامعه در خصوص ویروس کرونا، طرح ضیافت الهی خاص ایام مبارک رمضان را داریم که یک پیوست اجتماعی تحت عنوان ضیافت همدلی داشت؛ در این رزمایش سهمیه‌ای به شهرستان‌ها داده‌ایم که در 49 بقعه شاخص و تعداد کل 8 هزار بسته در سطح استان اصفهان است توزیع شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان اضافه کرد: بیشترین سهم را نواحی یک و 2 شهرستان اصفهان به تعداد 3500 بسته دارا هستند، ارزش تقریبی هر بسته حدود 300 هزار تومان بوده و در این راستا ارزش تقریبی 8 هزار بسته‌ای که در سطح استان توزیع می‌شود حدود 42 میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه غالب این اتفاق در شب‌های قدر با رونمایی در مسجد جامع اصفهان برگزار شد، گفت: ضیافت الهی در 49 بقعه شاخص و مکان‌هایی که استعداد این را داشتند که بتوانند با فضای باز مراسم را برگزار کنند با برنامه‌هایی از قبیل تفسیر قرآن با دعوت از آیت‌الله طباطبایی نژاد و آیت‌الله مهدوی بدون حضور مستمع ضبط و پخش شد.
روان تصریح کرد: ترتیل خوانی و جز خوانی را در یکسری از مکان‌ها برای مثال امام‌زاده ابوالعباس خوراسگان و امام‌زاده نرمی دولت‌آباد برگزار شد، جشن میلاد امام حسن مجتبی در نیمه ماه رمضان تحت عنوان کاروان شادی نسیم کرامت در جوار مقام‌های متبرکه انجام شد و در ایام وفات حضرت خدیجه مراسمات تحت عنوان خدیجه مادر امت و مراسمات شب‌های قدر برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان افزود: تعدادی توزیع غذای گرم و افطاری را در محله زینبیه با محوریت اوقاف شهرستان اصفهان و بقعه حضرت زینب داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم اگر ستاد کرونا موافقت کند نماز عید فطر نیز در 59 بقعه شاخص و فضای باز و رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: تعداد 3 مورد وقف جدید هم در خلال طرح ضیافت الهی داشته‌ایم؛ تا کنون 8 مرحله توزیع بسته معیشتی داشته‌ایم و اگر این شرایط خاص و ویروس ادامه یابد به مناسب‌هایی که در پیش داریم توزیع بسته‌های جدید معشیتی را خواهیم داشت.
انتهای پیام/63058/ر10/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/273320/توزیع-8-هزار-بسته-معیشتی-در-اصفهان-با-اجرای-طرح-ضیافت-الهی
بستن   چاپ