پیام سپاهان
پرچم ننگین غاصبان قدس شریف در مهاباد به آتش کشیده شد
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 16:01:07
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جمعی از جوانان در مهاباد و خلیفان در اقدامی خودجوش، همزمان با روز جهانی قدس ، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین ، پرچم رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی و دولت تروریست آمریکا را به آتش کشیدند.
قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است؛ روز جهانی قدس، مناسبتی رسمی و روزی حماسی برای کشورهای مسلمان جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
16 مرداد سال 1358 در حالی که کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند. 
امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
همواره هرسال در آخرین جمعه ماه رمضان در سراسر نقاط جهان و همچنین ایران و خوزستان شهید پرور و ولایت مدار، در این روز تاریخی شاهد راهپیمایی عظیم مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این را محکوم کردن جنایتهای رژیم صهیونیستی ، شاهد هستیم اما امسال با توجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این راهپیمایی برگزار نشده و ابراز همدردی با ملت فلسطین به صورت مجازی و از طریق پویشهای مردمی برگزار می شود .
انتهای پیام/ج

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271540/پرچم-ننگین-غاصبان-قدس-شریف-در-مهاباد-به-آتش-کشیده-شد
بستن   چاپ