پیام سپاهان
سهام‌داران عدالت بوشهری فردا در انتخابات اقتصادی استان شرکت کنند
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 16:01:03
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


رسول زارعی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اعلام کرد: بیش از شصت نفر برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر با نماد وسبوشهر ثبت نام کردند که پس از احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای (تخصصی) و عمومی بعنوان نامزد قطعی تعیین شده و مورد قضاوت اعضای سهامدار این شرکت برای انتخاب قرار می‌گیرند.
وی افزود: این انتخابات در نوبت اول در روز شنبه به تاریخ 1400/2/18 ساعت 10 صبح بصورت الکترونیکی در تارنمای dima.csdiran.ir برگزار و تعداد 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا بزرگترین و توانمندترین شرکت به لحاظ سرمایه و اختیارات مالی در استان، فعالیت خود را آغاز کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: هیات مدیره منتخب مجمع و سپس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت بوشهر به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از 373 هزار نفر از اعضای خود را در استان بر عهده می گیرند.
زارعی اظهار کرد: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از 48 هزار میلیارد ریال علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضای خود، نقش کلیدی را در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم می‌کند.
وی تاکید کرد: بنابراین حضور اعضا و سهامدارانی که دارای روش غیر مستقیم بوده، مشروط به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت که برای آنها پیامک نیز ارسال می‌شود در مجمع و انتخاب الکترونیکی و مجازی اعضای هیات مدیره شرکت کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: در صورتی‌که تعداد شرکت کنندگان کمتر از 50 درصد به اضافه یک نفر از سهامداران شرکت باشد، این انتخابات به نوبت دوم کشیده می‌شود که در این صورت تاریخ و بازه زمانی تشکیل مجمع به روش الکترونیکی نوبت دوم در آینده اعلام می‌شود.
برچسب‌ها بوشهر سهام عدالت انتخابات سهام عدالت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271539/سهام‌داران-عدالت-بوشهری-فردا-در-انتخابات-اقتصادی-استان-شرکت-کنند
بستن   چاپ