پیام سپاهان
راهپیمایی موتوری و خودرویی خودجوش در گرامیداشت روز قدس/ کرونا هم مانع هم‌صدایی روزه‌داران اصفهانی با مردم فلسطین نشد
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 15:59:45
پیام سپاهان -

پیام سپاهان



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرداد ماه 1358 بود که بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) در پیامی تاریخ‌ساز خطاب به مسلمانان جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و این‌چنین بود که 42 سال است آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماد هم‌صدایی و همبستگی مسلمانان سراسر جهان از ایران و افغانستان تا قلب اروپا و آمریکا شده است.
با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های ایران و سراسر جهان دچار تغییر شد و بالطبع راهپیمایی‌ها و تجمعاتی که در طول سال در کشور برگزار می‌شد نیز به برگزاری مراسمات نمادین و مجازی تغییر شکل دادند.
امسال نیز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود اما جمعی از شهروندان اصفهانی در حرکتی خودجوش با حرکت خودرویی و موتوری از میدان قدس تا گلستان شهدای اصفهان همانند تجربه‌ای که از راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته داشتند، این روز را گرامی داشتند.

پیام سپاهان

مردم اصفهان با در دست داشتن پرچم فلسطین و ایران و آتش زدن پرچم رژیم صهیونسیتی بار دیگر نشان دادند که مسأله فلسطین موضوع اول جهان اسلام است و مسلمین جهان تا باز پس‌گیری فلسطین اشغالی و اقامه نماز در مسجدالاقصی از پا نخواهند نشست.

پیام سپاهان

راهپیمایی موتوری و خودرویی روز قدس در اصفهان
پرچم رژیم کودک‌کش صهیونیستی در میدان قدس و فردوسی اصفهان در راهپیمایی موتوری و خودرویی روز قدس در اصفهان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، به آتش کشیده شد و نشان داد که کرونا هم مانع هم‌صدایی روزه‌داران اصفهانی با مردم فلسطین نمی‌شود.

پیام سپاهان

راهپیمایی موتوری و خودرویی روز قدس در اصفهان
مردم با به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین و مقاومت و سر دادن شعار القدس لنا به ملت فلسطین نشان دادند که تا فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی در کنار آن‌ها ایستاده‌اند و به زودی پایان ویروس منحوس صهیونیست را جشن خواهند گرفت‌.
شامگاه گذشته نیز ویژه برنامه روز قدس در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد و حجت‌الاسلام علی شیرازی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

پیام سپاهان

ویژه برنامه روز قدس در گلستان شهدای اصفهان
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله در این مراسم گفت: سپاه و بسیج و مردم پای مبانی امام و انقلاب ایستاده‌اند و مطمئنیم جوانان ما روزی جهان بدون رژیم صهیونیستی را می‌بینند.

پیام سپاهان

وی اعلام کرد: ما در میدان ایستادیم؛ جان می‌دهیم ولی نمی‌گذاریم دشمن به انقلاب آسیبی وارد کند؛ امروز روز امتحان بزرگ است و در این مسیر باید پشت ولایت بایستیم و به دشمنان ثابت ‌کنیم ملت ایران را نشناختند.

پیام سپاهان

شیرازی عنوان کرد: زمانی که امام روز قدس را نام‌گذاری کرد صهیونیست‌ها نمی‌دانستند نام‌گذاری روز قدس یعنی بسیج جهانی و سپردن این نیرو به دست فرمانده‌ای مثل حاج قاسم سلیمانی که با تمام قدرت وارد صحنه شد و دست مردم غزه را پر کرد.
انتهای پیام/63119/ن30

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271526/راهپیمایی-موتوری-و-خودرویی-خودجوش-در-گرامیداشت-روز-قدس--کرونا-هم-مانع-هم‌صدایی-روزه‌داران-اصفهانی-با-مردم-فلسطین-نشد
بستن   چاپ