پیام سپاهان
ادامه ناپایداری‌های بارشی در مناطق شرقی و شمالی استان اصفهان
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 15:57:21
پیام سپاهان - ایمنا / کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا در ساعات بعدازظهر احتمال بارش رگبارهای بهاری، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نواحی شمال و شمال شرقی استان وجود دارد.
حجت الله علی‌عسگریان، کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت امواج ناپایدار از روی استان، اظهار کرد: فردا در ساعات بعدازظهر احتمال بارش رگبارهای موقتی، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نواحی شمال و شمال شرقی استان وجود دارد.
وی با اشاره به تداوم جوی نسبتاً ناپایدار، ادامه داد: آسمان بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و از شنبه ناپایداری‌ها در استان شدت خواهد یافت.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.
علی‌عسگریان اضافه کرد: کاشان و آران‌وبیدگل با دمای 34 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.‌

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271497/ادامه-ناپایداری‌های-بارشی-در-مناطق-شرقی-و-شمالی-استان-اصفهان
بستن   چاپ