پیام سپاهان
در گفتگو با مهر عنوان شد؛
روز قدس مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 13:35:49
پیام سپاهان - کاشان- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز جهانی قدس نشان از دور اندیشی و حکمت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.
وی با بیان اینکه روز قدس مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است، ابراز داشت: این تصمیم امام خمینی (ره) یک اقدام هوشمندانه و تاریخی برای عدم فراموشی ظلم‌های وارده شده توسط یک رژیم اشغالگر به مردم مظلوم مسلمان فلسطین است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز قدس یک روز جهانی است، تصریح کرد: در حال حاضر این روز را تمام ملت آزادیخواه دنیا گرامی داشته و با برگزاری برنامه‌های مختلف یاد و خاطره مقاومت و دلاوری‌های ملت فلسطین را زنده نگه می‌دارند.
وی با بیان اینکه امروزه تمام کشورهای جهان درد و رنج مردم فلسطین را درک می‌کنند، خاطرنشان کرد: پرچم عدالت خواهی تمام آزادی خواهان جهان بر علیه رژیم اشغالگر قدس برافراشته است و ندای حق طلبی همواره در بین ملت‌های جهان زنده است.
ساداتی نژاد با اشاره به اینکه نتیجه این عدالت خواهی و حق طلبی سرانجام آزادی قدس شریف است، گفت: رژیم صهیونیستی یک اشغالگر به تماس معناست که هیچ قید و بندی به کوچک‌ترین اصول انسانی ندارد و به جز ظلم و اشغال و آدم کشی برای رسیدن به اهداف پلید خود هیچ راه و روش دیگری در پیش نمی‌گیرد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری اجتماعات و راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس امسال گفت: هر چند امسال اجتماعات محدود شده است ولی جوانان انقلابی در مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی با خلاقیت و روش‌های نوین قدم در کارزار حمایت از ملت مظلوم فلسطین در فضای مجازی گذاشته اند .
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و لزوم یکپارچگی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی را لازم دانست و تاکید کرد: مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی تا آزادی کامل قدس شریف از دست دژخیمان صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه نفرت مسلمانان و آزادی خواهان جهان نسبت به رژیم صهیونیستی یک امر ماندگار در قلوب و وجود آنهاست، ادامه داد: این موضوعی نیست که با جابجایی افراد و دولت‌ها کم شود چراکه شاکله این رژیم بر مبنای ظلم و اشغال پایه ریزی شده است.
ساداتی نژاد گفت: از همه جوانان دعوت می‌کنم تا با حضور در فضای مجازی دغدغه‌های خود را در مسیر مبارزه با استکبار جهانی و گسترش اندیشه مقاومت با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند تا علاوه بر روشنگری، جایگاه روز قدس نیز پاس داشته شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271481/روز-قدس-مظهر-حمایت-جهانی-از-مردم-رنج-کشیده-فلسطین-است
بستن   چاپ