پیام سپاهان
فرماندار فریدونشهر:
بزرگداشت روز قدس وظیفه انسانی است
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 13:03:00
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار فریدونشهر گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان، وظیفه‌ای انسانی به‌ویژه برای مسلمانان جهان است.

رضا صفری روز جمعه در گفت‌وگوی اینترنتی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احساس مسوولیت در برابر آرمان سرزمین فلسطین خواسته امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای عزیز جبهه مقاومت است.
به گفته وی، روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام(ره و) بیانگر عمق نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل بین‌المللی بود که امروز آثار آن به خوبی برای همگان روشن شده است.
فرماندار فریدونشهر با اشاره به اینکه امروز فلسطین در وضعیت حساسی قرار دارد ، تصریح کرد: در زمان کنونی شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی چندان مطلوب نیست و هر روز این وضعیت بدتر می‌شود.
صفری تاکید کرد: صهیونیسم کودک کش روز به روز به زوال خود نزدیکتر می‌شود و گرامی‌داشت روز قدس اثر پررنگی در این سقوط قطعی دارد.
وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه رمضان هر سال فرصت گران‌بهایی است تا بار دیگر جهانیان بر عمق جنایت‌هایی که به دست سفاک‌ترین سیاست‌پیشگان در حق فلسطینیان اعمال می‌شود، آگاه‌تر شوند.
فرماندار فریدونشهر از همه افراد و گروه‌های مردمی و فعال در فضای رسانه‌ای و مجازی خواست با حضور گسترده در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی با مردم ستم‌دیده فلسطین همدردی کنند.
شهرستان فریدونشهر با 36 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
فریدونشهر شبکه های مجازی بیت المقدس روز جهانی قدس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271476/بزرگداشت-روز-قدس-وظیفه-انسانی-است
بستن   چاپ