پیام سپاهان
امام جمعه خور و بیابانک:
فلسطین خط مقدم مبارزه با استکبار است
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 14:59:19
پیام سپاهان - اصفهان- امام جمعه خور و بیابانک در شرق استان اصفهان گفت: فلسطین خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار است و مسلمانان باید از آن حمایت کنند.

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خور و بیابانک افزود: مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که روز قدس از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس موجب شد که در جهان اسلام اتحاد مسلمانان مقابل نظام سلطه غرب شکل گیرد گفت: ملت مسلمان و همیشه در صحنه، هیچ وقت و در هیچ شرایطی سکوت نخواهد کرد و مقابل این افکار غصب اشغالگران فلسطین و قدس خواهد ایستاد.
وی ادامه داد: روز قدس موجب شد که روز به روز رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر تضعیف شود.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: امسال تریبون این صدای رسا در روز جهانی قدس در اختیار ولی امر مسلمانان است و همه گوش‌ها و دل‌ها به این صدا گوش خواهند داد.
حجت الاسلام جاویدی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته با اجتماع، برپایی راهپیمایی و حضورحداکثری مردم در راهپیمایی، اقتدار کشور و حمایت از مظلومان به رخ دنیا کشیده می‌شد، اما امسال با شرایط خاص برنامه‌های بزرگداشت روز قدس متفاوت‌تر برگزار شد.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی یک نهاد مقدس است که همیشه پای کار محرومیت‌زدایی بوده و هر کجا کمبودی احساس کند وارد صحنه می‌شود.
وی افزود: این نهاد با هدف محرومیت زدایی و جذب بسیجیان در عرصه سازندگی حضوری فعالانه دارد.
حجت الاسلام جاویدی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: اقدامات انسان دوستانه هلال احمر به ویژه امدادگران و نجاتگران شهرستان در عرصه‌های مختلف امدادی، در خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی و جاده ای پیشگام هستند و اقدامات ارزشمند و انسانی این نهاد در خور و بیابانک قابل تقدیر است.
خور و بیابانک این هفته در شریط زرد کرونایی قرار گرفت و بدین سبب نماز جمعه در آن برگزار شد؛ این شهرستان به مرکزیت شهر خور با وسعت افزون بر12هزار کیلومتر مربع و 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.
برچسب‌ها
خور و بیابانک اصفهان خطبه ها قدس روز جهانی قدس فلسطین

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271470/فلسطین-خط-مقدم-مبارزه-با-استکبار-است
بستن   چاپ