پیام سپاهان
الکترونیک آرتز به دنبال مالکیت یک استودیو دیگر
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 11:56:22
پیام سپاهان - زومجی / بعد از کدمسترز و شرکت Glu Mobile که در مجموع خرید آن‌ها بیشتر از 3 میلیارد دلار برای الکترونیک آرتز هزینه داشت، EA حالا Metalhead Software را هم خرید.
الکترونیک آرتز می‌خواهد علاوه‌بر افزایش قدرت خود در بخش بازی‌های موبایلی با خرید شرکت Glu Mobile، در بخش بازی‌های ورزشی نیز نفوذ بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. به همین خاطر EA که با خرید استودیوهای بازی‌ساز Codemasters قدرت خود در بازار بازی‌های ریسینگ را افزایش داد، حالا استودیو Metalhead Software را خرید که صاحب و سازنده مجموعه بازی Super Mega Baseball است. الکترونیک آرتز از سال 2007 میلادی تا به امروز بازی ورزش بیس‌بال نساخته بود و حالا می‌خواهد با استودیو Metalhead Software این کار را هم انجام بدهد.
بازی Super Mega Baseball 3 در سال 2020 میلادی از راه رسید. این مجموعه که اصلا لایسنس رسمی مسابقات بیس‌بال را در اختیار ندارد، بیشتر یک بازی ورزشی آرکید به شمار می‌رود که همه می‌توانند آن را سریع یاد بگیرند و سرگرم شوند؛ برخلاف سری بازی MLB The Show که دارای لایسنس رسمی رقابت‌های بیس‌بال است و برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی شبیه‌سازگونه و واقع‌گرایانه از این ورزش تلاش می‌کند. البته شکل بازیکن‌ها در آن نباید باعث بشود که مجموعه بازی Super Mega Baseball را دست‌کم بگیرید. زیرا در حد خود دارای جزئیات جذاب برای ارائه‌ی بیس‌بال در قالب یک بازی ویدیویی است. اما هیچ‌کدام از تیم‌های واقعی در آن وجود ندارند.
کم وبر، نایب رئیس بخش EA Sports شرکت الکترونیک آرتز می‌گوید: «ما یک استراتژی حساب‌شده برای بزرگ‌تر کردن بازی‌های ورزشی EA داریم. پس به روش‌های مختلف برخی از ورزش‌هایی را که در سال‌های اخیر بازی‌های ویدیویی آن‌ها را نداشته‌ایم، به محصولات خود می‌افزاییم؛ بازی فوتبال آمریکایی دانشگاهی را در سال 2023 میلادی برمی‌گردانیم و با استودیو Metalhead Software حالا دوباره بازی بیس‌بال داریم. مجموعه بازی Super Mega Baseball تغییر نخواهد کرد. زیرا جایگاه خود را در بازار دارد و با شوخ‌طبعی خاص تبدیل به محصولی متفاوت با سری بازی MLB The Show شده است».
او همچنین اشاره کرد که هم استودیو Metalhead Software بعد از تکمیل خریداری، بزرگ‌تر از قبل می‌شود و هم ممکن است الکترونیک آرتز لایسنس حضور برخی از تیم‌ها در بازی Super Mega Baseball را به‌دست بیاورد. در همین حین الکترونیک آرتز با بازی PGA Tour جدید سراغ ورزش گلف می‌رود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271454/الکترونیک-آرتز-به-دنبال-مالکیت-یک-استودیو-دیگر
بستن   چاپ