پیام سپاهان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:
هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس فرو ریخته است
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 10:45:27
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس فروریخته است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: امسال متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری تجمع و راهپیمایی روز قدس وجود ندارد ولی نفرت و انزجار مسلمانان نسبت به رژیم اشغالگر قدس پایانی ندارد.
وی با بیان اینکه قدس مقدس‌ترین آرمان بر روی زمین است، ابراز داشت: حوادث اخیر نشان می‌دهد که رهایی و آزادی فلسطین نزدیک است و ملت فلسطین به حقوق انسانی خود خواهند رسید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه فلسطین تا ابد برای فلسطینیان خواهد ماند، تصریح کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای شکل گیری بر مبنای ظلم و ستم شکل گرفته است و به هیچ عنوان این رژیم ماندگار نخواهد بود و به زودی نابود می‌شود.
وی با بیان اینکه اتفاقات چند هفته اخیر نشان از فروریختن هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بسیار بر قدرت نظامی و دفاعی خود تاکید داشت ولی آنچه رخ داد تمام این ادعاهای دروغین را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم و به خصوص مردم ستمدیده فلسطین جز اهداف تغییرناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: این آرمان و هدف با تغییر دولت‌ها تغییر نمی‌کند چراکه دفاع از آرمان‌های فلسطین و مقاومت از آرمان‌های خدشه ناپذیر اعتقادی ملت و انقلاب ماست.
وی با بیان اینکه لازم است امسال فضای مجازی را محلی برای اعلام حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی کنیم، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند ملت مسلمان ایران و تمام آزادی خواهان جهان از هر ابرازی برای مقابله و مبارزه با این رژیم جعلی استفاده می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به مقاومت بی بدیل مردم فلسطین در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به آنها تاکید کرد: باور داریم که مقاومت تنها راه مبارزه با این رژیم جعلی و آزاد سازی سرزمین مقدس فلسطین از وجود پلید صهیونیست هاست .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271439/هیمنه-پوشالی-رژیم-اشغالگر-قدس-فرو-ریخته-است
بستن   چاپ