پیام سپاهان
معاون سیاسی سپاه اصفهان:
مبارزه با رژیم صهیونیستی تمام شدنی نیست
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 07:00:23
پیام سپاهان - اصفهان- معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمادی از مبارزه با تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی است و مبارزه با آن تمام شدنی نیست.

سید جلال حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا رفتار جمهوری اسلامی را عوض و ایران را از رویکرد مبارزه با اسراییل و صهیونیسم منصرف کنند.
وی ادامه داد: دشمنان در طول بیش از هفتاد سال گذشته توانستند برخی کشورهای منطقه را از مقاومت و مبارزه با صهیونیسم منصرف کنند.
معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهارداشت: دشمنان امت اسلام به خصوص آمریکا تلاش کردند که ایران را هم از حمایت از فلسطین و مبارزه با اسراییل منصرف کنند اما ایران بعنوان نماد و الگوی مقاومت در جهان شناخته می‌شود.
وی اضافه کرد: مهمترین مساله‌ای که استکبار جهانی در این زمینه بر روی آن متمرکز شده این است که جمهوری اسلامی مبارزه با رژیم صهیونیستی را تمام کند و این رژیم غاصب را به رسمیت بشناسد.
به گفته وی بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان است و انقلاب اسلامی در مقابل کفر جهانی انقلاب کرد و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، یکی از مصادیق حمایت از کفر جهانی است.
حسینی بیان کرد: راهپیمایی مسمانان در روز قدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید هر سال با شکوه تر و پرشورتر از گذشته برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بصورت حضوری وجود ندارد و بصورت مجازی برگزار می‌شود.
معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جریان‌های ارزشی و انقلابی بسیاری در فضای مجازی فعال هستند و بدون شک این روز را باشکوه برگزار خواهند کرد و چهره خوبی از انقلاب اسلامی در برگزاری روز قدس به جهانیان نشان خواهند داد.
وی افزود: ایستادگی و مقاومت ایران و کوتاه نیامدن در مقابل مساله رژیم صهیونیستی، مبین این است که مبارزه با اسراییل تمام شدنی نیست و پرچم مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم همچنان در دنیا توسط جمهوری اسلامی برافراشته است.
به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی (ره) در سال 1358 شمسی برابر رمضان 1399 قمری آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.
نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، مراسم روز قدس برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان روز جهانی قدس فلسطین
پروندهٔ خبری
روز جهانی قدس در1400

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271434/مبارزه-با-رژیم-صهیونیستی-تمام-شدنی-نیست
بستن   چاپ