پیام سپاهان
امام جمعه سمیرم:
همه فریاد مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 11:47:34
پیام سپاهان - اصفهان- امام جمعه سمیرم گفت: همه ما وظیفه انسانی و اسلامی داریم فریاد مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده روز جمعه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس افزود: امسال گستره این فریادها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مجازی است وحضور در این فضا نیز رفتن به مدد فلسطینی‌هاست.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده و حضور غیر فیزیکی امت حزب‌الله در خیابان‌ها، امت بصیر و منتظران ظهور حضرت مهدی(عج)، رسانه‌های نوشتاری، گفتاری و تصویری، عرصه را بر صهیونیسم، استکبار و اشغالگران قدس تنگ نموده، جایی برای اظهار وجودشان نگذارند.
امام جمعه سمیرم با بیان اینکه روز قدس، روزی مقدس در تاریخ مبارزات بحق ملت بزرگ ایران و عدالتخواهان جهان است، ادامه داد: این روز بزرگ یادگار حضرت امام خمینی(ره) در جمع روزه داران ماه مبارک رمضان بود که در تاریخ ماندگار شد.
حجت‌الاسلام مولازاده معدنی افزود: جمعه آخر ماه رمضان روزی است که جهان اسلام و انسان‌های آزادی‌خواه و مستضعف بر علیه استکبار جهانی و اشغالگران قدس شریف قیام می‌کنند و در صفی واحد برای تحقق وعده الهی، همانند سیلی خروشان به حرکت در می‌آیند.
وی از مردم عزیز به‌ویژه جوانان سمیرمی خواست همراه با امت با بصیرت جهانی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از هیچ کوششی فروگذار نکنند و روح امام راحل(قدس سره) و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی عزیز را با هنرمندی و تلاش خود در فضای مجازی و رسانه‌ای شاد کنند.
امام جمعه سمیرم تاکید کرد: این حضور حماسی با زبان روزه، اعلام نفرت و انزجار از فرهنگ لیبرال غرب، صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ است.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار گرفته است.
برچسب‌ها
اصفهان سمیرم بیت المقدس روز جهانی قدس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271432/همه-فریاد-مظلومیت-فلسطین-را-به-گوش-جهانیان-برسانند
بستن   چاپ