پیام سپاهان
نماینده مردم سمیرم در مجلس:
صهیونیست‌ها بدانند که مسئله قدس فراموش‌شدنی نیست
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 08:53:20
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها بدانند که مسئله قدس و فلسطین فراموش شدنی نیست و ما هم باید تحت هر شرایطی روز قدس را گرامی بداریم.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا درباره روز جهانی قدس و لزوم گرامیداشت این روز، اظهار کرد: با توجه به تحولات منطقه و جهان و تحرکاتی که رژیم صهیونیستی در خاورمیانه انجام می دهد و سعی می کند محور مقاومت را به شکل های مختلف و از طریق کمک به عربستان تضعیف و روابط حسنه با کشورهای حوزه خلیج فارس برقرار کند و به نوعی برای خود مشروعیت بخرد، بزرگداشت روز قدس امسال از هر سال دیگر مهمتر است.
وی افزود: در این شرایط و با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی توان راهپیمایی روز قدس را برگزار کرد، اما از طریق فضای مجازی می توانیم روز قدس را گرامی بداریم و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و از طرفی هم دنیا متوجه شود که ملت ایران پویا و زنده است و از آرمان های خود دست بر نمی دارد.
نماینده مردم سمیرم در مجلس همچنین، گفت: از طریق صدا و سیما، روزنامه و شبکه‌های برون مرزی می توانیم روز قدس امسال را با جلوه خاصی گرامی بداریم. کرونا تمام جهان را درگیر کرده است، اما این ویروس نباید سبب شود که موضوع فلسطین را به فراموشی بسپاریم و دشمن نیز در صدد ایجاد حاشیه هایی در این باره است تا بحث فلسطین فراموش شود.
سلیمی، تصریح کرد: اگر نمی توانیم در میدان، روز قدس را گرامی بداریم، اما در فضای مجازی و از طریق رسانه‌های مختلف می‌توانیم این مهم را انجام دهیم تا مردم فلسطین دلگرم باقی بمانند.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بدانند که مسئله قدس و فلسطین فراموش شدنی نیست و ما هم باید تحت هر شرایطی روز قدس را گرامی بداریم و امسال باید به روز قدس در رسانه های جمعی بیشتر از سال‌های گذشته پرداخته شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271424/صهیونیست‌ها-بدانند-که-مسئله-قدس-فراموش‌شدنی-نیست
بستن   چاپ