پیام سپاهان
عضو مجلس خبرگان رهبری:
پیامبر اکرم(ص) حرکت اسلام را به قدس پیوند زده است
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 09:02:38
پیام سپاهان - اصفهان-عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت معراجی پیامبر اکرم (ص) به مسجد الاقصی منتهی شده و در واقع پیامبر (ص) حرکت اسلام را به قدس پیوند داده و اکنون مورد توجه ادیان مختلف است.

آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جایگاه قدس و لزوم برائت از استکبار جهانی اظهار داشت: بیت‌المقدس و مسجد الاقصی از دیدگاه قرآنی یک مکان مقدس است و همانطور که مکه و مدینه با در برداشتن مسجدالحرام و مسجدالنبی از قدس دیگری برخوردار هستند و ارزش پیدا کرده‌اند، بیت‌المقدس نیز یا داشتن این مسجد از برترین مکان‌هاست.
وی ادامه داد: شهر بیت‌المقدس در میان شهرهای اسلامی است که به دست صهیونیسم و تروریسم غصب شده و اکنون مورد توجه ادیان مختلف است.
پیامبر (ص) حرکت اسلام را به قدس پیوند زده
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت معراجی پیامبر اکرم ( ص) به مسجد الاقصی منتهی شده و در واقع پیامبر ( ص) حرکت اسلام را به قدس پیوند داده است تا رسالت اسلام با محتوای همه ادیان گذشته وحدت پیدا کند.
وی با بیان اینکه امام (ره) با ثابت کردن نظام اسلامی قطبی را در برابر استکبار جهانی به وجود آورد، تصریح کرد: یکی از ارکان و معیارهای اصلی این نظام مقابله با باطل و حمایت از مظلوم است.
روز قدس روز بیعت با امام (ره)
آیت‌الله عبداللهی خاطر نشان کرد: روز قدس علاوه بر اینکه روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، روز بیعت با امام (ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست است.
وی روز قدس را روز تقابل با صهیونیسم، جبهه‌گیری در قبال باطل، مبارزه با ابر قدرت‌ها و مقاومت مردم در برابر با چنین قدرت‌های شیطانی برشمرد و گفت: نقل است از مرحوم مشکینی که در حرکت برای روز قدس گام‌های خود را آهسته بردارید و غسل کنید زیرا این یک حرکت جهادی سیاسی و ایستادگی در برابر کفر است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این شهر به وسیله صهیونیست غصب و میلیون‌ها انسان را کشته و آواره کرده است، گفت: روز قدس روز شعار نه غزه و نه لبنان نیست بلکه روز حمایت از مظلومان و ملت فلسطین از استبداد و ظلم است تا از آن نجات یابند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271417/پیامبر-اکرم(ص)-حرکت-اسلام-را-به-قدس-پیوند-زده-است
بستن   چاپ