پیام سپاهان
روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 04:02:43
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس، تجلی و نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف است، روزی که آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست ایستادگی می‌کنند.
او در این پیام یادآور شد: روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان است که در این روز علیه دشمنی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل بلند است و امروز این صدا در همه نقاط جهان و در میان عدالتخواهان به صورت نمادی از حق خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: امسال هم مردم مومن و ولایتمدار استان اصفهان هرچند به سبب شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این ویروس و به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، اما با گوش جان به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های ارتباطی نوین و مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مرکزی اصفهان بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را فراموش نکرده و با صلابت‌تر از همیشه در عرصه مقابله با ظالمان ایستادگی می‌کند تا نشان دهند که دشمنان را یارای مقابله با این عزم راسخ و اراده فولادین نیست.
او همچنین از حمایت قاطع مردم مومن و خداجوی استان از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین قدردانی و توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مساْلت کرد.
روز قدس یکی از مناسبت‌های استراتژیک و راهبردی مسلمانان در جهان اسلام به شمار می‌آید که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به وسیله امام خمینی (ره) و یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.
جمعه آخر ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری روز قدس در ایران و سراسر جهان اسلام است.
امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این بیماری امکان برگزاری مراسم گسترده روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت راهپیمایی سراسری در کشور مقدور نیست.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271407/روز-قدس-نماد-وحدت-جهان-اسلام-است
بستن   چاپ