پیام سپاهان
45 پایه تابلو در مهاباد به سرقت رفت
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 18:09:08
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در طول هفته اخیر 45 پایه تابلوی راهنمایی و رانندگی شامل علائم هشداردهنده، ایمنی، بازدارنده و اطلاع رسانی در محور مهاباد_ پسوه سرقت شده است.
او با بیان اینکه ارزش این میزان سرقت تابلو‌های راهنمایی و رانندگی 15 میلیون و 750 هزار تومان برآورد شده، افزود: سرقت تابلو‌های هشداری و ایمنی، چراغ‌های سولار چشمک زن در جاده‌های برون شهری موجب افزایش احتمال بروز سانحه رانندگی به ویژه در شب و زمان بارش برف و مه آلودگی جاده‌ها می‌شود.
بیشتر بخوانید
ترافیک سنگین سرقت در جاده‌های خلوت این مقام مسئول اذعان کرد: نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در محور‌های مواصلاتی یکی از وظایف این اداره بوده که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه تابلو‌های اخطاری راهنمایی و رانندگی و صفحه گاردریل، به سرقت می‌رود.
خادمی اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه 141 راهداری یا پلیس 110 مراتب را گزارش دهند که نسبت به بازداشت متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271336/45-پایه-تابلو-در-مهاباد-به-سرقت-رفت
بستن   چاپ