پیام سپاهان
آپارتمان و زمین در اصفهان چند؟
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 18:04:46
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت یک متر مربع آپارتمان 2 تا 5ساله و همچنین یک متر مربع زمین که طی 10روز اخیر، در سایت دیوار آگهی شده است، بپردازیم. نکته جالب تفاوت قیمت بالای مسکن در مناطق مختلف شهر است. برای مثال در حالی متوسط قیمت مسکن در فولادشهر حدود 5میلیون و 500هزار تومان در هر متر مربع بوده است که این رقم در بزرگمهر، 27میلیون و 500هزار تومان در هر متر مربع اعلام شد؛ یک تفاوت قیمت تقریبا 5برابری!
متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شاهین‌شهر، 10میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شد؛ ملک‌شهر یکی از محله‌های بزرگ اصفهان در منطقه12 این شهر است و قیمت مسکن در آن تقریبا پایین‌تر از سایر محله‌های اصفهان است؛ با این وجود گفته می‌شود این محله از نظر امکانات رفاهی، در سطح خوبی قرار دارد.
متوسط قیمت مسکن در این محله طی 10روز اخیر برای آپارتمان‌های 2 تا 5سال، 13میلیون و 200هزار تومان در هر متر مربع بوده است.
برازنده از محله‌های دیگر اصفهان در شمال این شهر محسوب می‌شود؛ گفتنی است که در اصفهان بر عکس بسیاری از شهرها، آپارتمان‌های شمالی قیمت پایین‌تری دارد؛ متوسط قیمت مسکن در محله برازنده طی 10روز اخیر براساس آگهی‌های دیوار، 15میلیون و 500هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

پیام سپاهان

اشراق یکی از محله‌های اصفهان در مرکز این شهر است؛ متوسط قیمت مسکن در این محله 17میلیون و 65هزار تومان اعلام شد. همچنین اگر قصد خرید مسکن در محله بهارستان را دارید، بهتر است بدانید طی 10روز اخیر متوسط قیمت هر متر مربع از واحدهای این محله 10میلیون و 300هزار تومان بود.
متوسط قیمت زمین در اصفهان قیمت زمین در اصفهان هم در محله‌ها و مناطق مختلف، متفاوت است؛ در این گزارش به بررسی قیمت زمین در مناطقی خواهیم پرداخت که متوسط قیمت زمین در آن‌ها کمتر از 15میلیون تومان است.
گورت یکی از ارزان‌ترین مناطق در قیمت زمین محسوب می‌شود؛ متوسط قیمت یک متر مربع زمین در این منطقه یک میلیون و 100هزار تومان بوده است. همچنین متوسط قیمت یک متر مربع زمین در فولادشهر یک میلیون و 100هزار تومان، یک متر مربع زمین در مبارکه 2میلیون و 100هزار تومان و متوسط قیمت یک متر زمین در شهرضا، 2میلیون و 500هزار تومان اعلام شد.
زمین‌های زیر 5میلیون کجای اصفهان قرار دارد؟ برای خرید زمینی که کمتر از 5میلیون تومان در هر متر مربع قیمت داشته باشد، دولت‌آباد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود؛ متوسط قیمت یک متر مربع زمین در این محله 2میلیون و 700هزار تومان در هر متر مربع بود. یکی دیگر از مناطقی که می‌توان برای خرید زمین ارزان‌تر از 5میلیون تومان به آن مراجعه کرد، شاهین‌شهر است؛ زمین‌های این محله در 10روز اخیر به طور متوسط 2میلیون و 800هزار تومان ر هر متر مربع قیمت‌گذاری شد.
همچنین از دیگر مناطق ارزان قیمت این شهر می‌توان به مناطقی چون زرین شهر، بهارستان، ملک‌شهر و سپاهان شهر اشاره کرد؛ قیمت زمین در این منطقه بین 2میلیون و 800 تا 5میلیون و 800هزار تومان در هر متر مربع متغیر است.

پیام سپاهان

زمین‌های بین 6 تا 15میلیون در اصفهان برای خرید زمین‌های بین 6 تا 15میلیون تومان، خمینی‌شهر، آبشار، مشتاق و خانه اصفهان، گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آید؛ در این بین قیمت زمین در خمینی‌شهر با متری 6میلیون و 304هزار تومان پایین‌ترین و در خانه اصفهان با 13میلیون و 500هزار تومان در هر متر مربع بالاترین است. زمین‌های آبشار و مشتاق هم تقریبا 7میلیون تومان در هر متر مربع قیمت خوردند.
پربیننده ترین خانه‌های شمال پایتخت چند؟ قطع یارانه و حقوق شهروندی شدنی است؟ / دور باطل اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی املاک کلنگی هم مشمول مالیات می‌شود مرحله دوم مسکن ملی به زودی افتتاح می‌شود دخالت دولت در تعیین اجاره مسکن به ضرر مستاجران تمام شد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271318/آپارتمان-و-زمین-در-اصفهان-چند؟
بستن   چاپ