پیام سپاهان
آتش‎‌نشانان مانع حریق 25 هزار لیتر نفت سیاه در اتوبان کاشان شدند
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 18:04:34
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌الله فدائی ظهر امروز اظهار داشت: حادثه حریق دو دستگاه تریلر در کیلومتر 5 اتوبان کاشان نطنز به سامانه 125 آتش‌نشانی در ساعت 17: 54 دقیقه عصر دیروز اطلاع داده شد که به‌سرعت تیم عملیاتی ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی، نزدیک‌ترین ایستگاه به محل وقوع حادثه، به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کاشان بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد که پس از انحراف تریلر با بار کاشی و برخورد با گارد ریل در سمت مقابل اتوبان با تریلر حامل 25 هزار لیتر نفت سیاه (مازت) برخورد کرده موجب آسیب جدی به مخزن شده و نشت ماده اشتعال‌زا را به همراه داشته است.
وی ضمن اعلام اینکه این تصادف یک مصدوم در پی داشته، ادامه داد: با توجه به حساسیت حادثه و اینکه هرلحظه امکان آتش‌سوزی وجود داشت، آتش‌نشانان با سرعت هرچه‌تمام‌تر عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن‌سازی را در پیش گرفتند.
فدائی بابیان اینکه، آتش‌نشانان با تلاش 18 ساعته مانع حریق 25 هزار لیتر نفت سیاه شدند، افزود: پس از 18 ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان که تاکنون ادامه دارد، با حضور عوامل شرکت گاز و ایمن‌سازی محل، عملیات به پایان خواهید رسید.

پیام سپاهان

پیام سپاهان

پیام سپاهان

انتهای پیام/63123/ج/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271317/آتش‎‌نشانان-مانع-حریق-25-هزار-لیتر-نفت-سیاه-در-اتوبان-کاشان-شدند
بستن   چاپ