پیام سپاهان
شهردار مهاباد: سازندگی مدیون بازوان پرتوان کارگران است
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 18:03:09
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


سیدجمیل قادری روز پنج‌شنبه در مراسم قدردانی از کارگران و کارکنان شهرداری مهاباد اظهار داشت: کارگران بازوها و سرپنجه‌های قدرتمند و توانای اقتصاد کشور هستند و عزت و آبرویی که امروز در زمینه پیشبرد راهبردهای کلان سازندگی، عمران و توسعه کشور شاهد آن هستیم، بیش از هر چیزی مرهون تلاش و تکاپوی قشر کارگر جامعه است.
وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان و پرسنل شهرداری مهاباد اظهار داشت: کارگران خدوم و تلاشگر شهرداری نیز با زحمات دلسوزانه و خالصانه برای رفاه شهروندان در پاکیزه نگه داشتن شهر در حال تلاش و تکاپو هستند و این زحمات بر همه عیان است.
شهردار مهاباد ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای احترام به حقوق و کرامت انسان ها در چارچوب قوانین متعالی اسلام شکل گرفته بر نقش بی بدیل منابع انسانی به ویژه کارگران به عنوان منشا تحولات اقتصادی و اجتماعی تاکید کرده است.
قادری با بیان اینکه همه کارکنان شهرداری لایق قدردانی هستند، اضافه کرد: به علت شرایط مقابله با کرونا امکان برگزاری مراسمی در خور شان همه پرسنل نبود و تنها 50 نفر به عنوان کارگران نمونه انتخاب و با اهدای لوح و هدیه نقدی از آنان قدردانی شد.

پیام سپاهان

به گزارش ایرنا، 11 اردیبهشت روز جهانی کارگرنامگذاری شده است.
شهر 166 هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومترمربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.
برچسب‌ها مهاباد کارگر آذربایجان غربی توسعه ایران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271311/شهردار-مهاباد--سازندگی-مدیون-بازوان-پرتوان-کارگران-است
بستن   چاپ