پیام سپاهان
استاندار اصفهان: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 18:00:15
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اظهارداشت: روز قدس، تجلی و نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف است، روزی که آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست ایستادگی می‌کنند.
وی در این پیام یادآور شد: روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان است که در این روز علیه دشمنی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل بلند است و امروز این صدا در همه نقاط جهان و در میان عدالتخواهان به صورت نمادی از حق خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: امسال هم مردم مومن و ولایتمدار استان اصفهان هرچند به سبب شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این ویروس و به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند اما با گوش جان به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و با استفاده از ابزارها و روش‌های ارتباطی نوین و مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مرکزی اصفهان بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را فراموش نکرده و با صلابت‌تر از همیشه در عرصه مقابله با ظالمان ایستادگی می‌کند تا نشان دهند که دشمنان را یارای مقابله با این عزم راسخ و اراده فولادین نیست.
وی همچنین از حمایت قاطع مردم مومن و خداجوی استان از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین قدردانی و توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مساْلت کرد.
روز قدس یکی از مناسبت‌های استراتژیک و راهبردی مسلمانان در جهان اسلام به شمار می‌آید که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به وسیله امام خمینی(ره) و یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.
جمعه آخر ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری روز قدس در ایران و سراسر جهان اسلام است.
امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری امکان برگزاری مراسم گسترده روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت راهپیمایی سراسری در کشور مقدور نیست.
برچسب‌ها اصفهان روز جهانی قدس عباس رضایی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271300/استاندار-اصفهان--روز-قدس-نماد-وحدت-جهان-اسلام-است
بستن   چاپ