پیام سپاهان
تریلری از گیم‌پلی بازی Total War: WARHAMMER III عرضه شد
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 17:56:33
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گیم فا / استودیوی سازنده‌ی بازی Total War: WARHAMMER III که در گذشته به معرفی این عنوان پرداخته بود، امروز هم دست به کار شد و ویدئویی از گیم‌پلی آن را عرضه کرد که در همین خبر قابل مشاهده است.
دو شرکت سگا و کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) امروز اقدام به انتشار ویدئویی از گیم‌پلی بازی Total War: WARHAMMER III کردند که برای هواداران جالب توجه خواهد بود. ضمنا تیم سازنده اعلام کرده است که هفته‌ی آینده ویدئویی بهتر و مفصل‌تر از این اثر را در دسترس قرار خواهد داد تا بازی‌بازان آشنایی بیشتری پیدا کنند.
Total War: WARHAMMER III از سری عناوین اکشن و استراتژی محور است که افراد تا حد زیادی با سایر نسخه‌های آن آشنایی دارند. هر انتخابی که در این بازی دارید، در سرنوشت داستان آن تاثیر خواهد داشت. بنابراین باید حواستان به این موضوع باشد. در این بازی باید هدایت گروهی کوچک را به دست گرفته و به مرور زمان آن را گسترش دهید. استفاده از سلاح‌ها و آیتم‌های گوناگون نیز برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. اصلی‌ترین رقبای شما، هیولاهایی هستند که نبرد با آن‌ها هرگز کار ساده‌ای نخواهد بود. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این عناوین هستید، این نسخه را به هیچ عنوان از دست ندهید.
بازی Total War: WARHAMMER III دارای دو بخش آنلاین و آفلاین است و آن را می‌توانید با دوستان و یا دیگر افراد تجربه نمایید. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این نسخه مشخص نیست و باید منتشر اخبار بیشتر از سوی استودیوی سازنده باشیم.
این اثر قرار است تنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271286/تریلری-از-گیم‌پلی-بازی-Total-War--WARHAMMER-III-عرضه-شد
بستن   چاپ