پیام سپاهان
تاریخ انتشار نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 مشخص شد
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 17:52:22
پیام سپاهان - گیم فا / شرکت اکتیویژن (Activision) که در ماه‌های اخیر از نشر بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 بر روی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده بود، سرانجام امروز تاریخ دقیق آن را مشخص کرد.
ظاهرا بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 قرار است تابستان امسال و در تاریخ 4 تیر 1400 (25 ژوئن 2021 میلادی) بر روی کنسول نینتندو سوییج نیز در دسترس قرار گیرد. استودوی اکتیویژن امروز پیامی را در حساب رسمی توییتر خود پخش کرد و به انتشار این خبر پرداخت.
متن این پیام را در ادامه با هم می‌خوانیم: «برای اولین بار است که نسخه‌ای از فرنچایز Tony Hawk’s Pro Skater بر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. از این اتفاق بسیار خوشحالیم و امیدوار هستیم که دارندگان این کنسول نیز از Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 استقبال کنند. همان‌طور که اطلاع دارید، دو نسخه در این مجموعه وجود دارد که در واقع بازسازی خوبی از آن‌ها شده است. منتظر اخبار بیشتر از سوی ما باشید.»
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 از سری عناوین مهیج در سبک ورزشی است که در آن باید به انتخاب یکی از قهرمانان مربوط به رشته‌ی اسکیت پرداخته و حالت‌های متفاوتی را برای آغاز یک رقابت داغ برگزینید.
این بازی در گذشته بر روی پلتفرم رایانه‌ها شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار گرفت و به محبوبیت هم رسید.
یکی از برترین آثار ورزشی در سال گذشته را باید همین بازی به حساب آورد. قابل ذکر است که شرکت ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) نیز در امر توسعه‌ی این عنوان نقش داشته است.
به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و به خصوص نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن، تیم ما آن‌ها را به سرعت با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271271/تاریخ-انتشار-نسخه‌-نینتندو-سوییچ-بازی-Tony-Hawk’s-Pro-Skater-1---2-مشخص-شد
بستن   چاپ