پیام سپاهان
کشف 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در کاشان
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 17:25:19
پیام سپاهان - مهر / فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در کاشان خبر داد.
حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر نگهداری و به کارگیری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرقانونی در یکی از شهرک‌های صنعتی کاشان، اظهار کرد: این موضوع در دستور کار پلیس اقتصادی کاشان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر قانونی کشف شد، افزود: ارزش ریالی این دستگاه‌ها بیش از 25 میلیارد ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شد.
انهدام باند سرقت احشام در کاشان با ‏سرقت‬ 281 رأس دام
وی همچنین از انهدام باند سارقان احشام در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در سطح دامداری‌های شهر مشکات این موضوع در دستور کار ویژه پلیس کاشان قرار گرفت.
بساطی با بیان اینکه این باند سرقت بعد از اقدامات فنی پلیس کاشان شناسایی شدند، بیان کرد: این باند سه نفره در نهایت با تلاش‌های انجام شده طی یک عملیات ضربتی و در حالی که قصد فرار از سطح استان داشتند، دستگیر شدند.
وی افزود: در بازجویی به عمل آمده از متهمین آنها تاکنون به سرقت 281 رأس از احشام دامداران در 11 فقره سرقت و به ارزش پنج میلیارد و 620 میلیون ریال اعتراف کردند.
وجود 3 هزار موتور سیکلت رسوبی در کاشان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از وجود بیش از سه هزار موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های سطح شهر کاشان خبر داد و گفت: مالکان این موتورسیکلت‌ها در قالب طرح تسهیل در ترخیص موتور سیکلت هایی که سال 1399 و پیش‌تر از آن توقیف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس به علاوه 10 و یا راهور نسبت به ترخیص موتور سیکلت های خود اقدام کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271240/کشف-802-دستگاه-استخراج-ارز-دیجیتال-غیر-مجاز-در-کاشان
بستن   چاپ